British Airways: Executive Club

Discussie in 'oneworld' gestart door kevin990, 25 jul 2015.

  1. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ik zou graag voor maart volgend jaar zo goedkoop mogelijk nog 105 tier points willen verzamelen. Hoe kan ik dit het beste doen? Iemand suggesties?
     
  2. Foodandflying

    Foodandflying Blue Tier

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Ze hebben retourtjes BRU-SFO voor 650 e in de aanbieding. 90 tier points als ik het goed heb. Dan nog keertje heen en weer naar londen en je zit op 110.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. vlieggraagverweg

    vlieggraagverweg Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    I got mail:

    We wanted to let you know about some changes we are making as part of our ongoing commitment to improving your experience when you travel with us.

    A particular area of focus is to do everything we can to make sure you get to your destination on time and to make your journey as comfortable as possible, so you can relax and enjoy your flight. The following is a summary of what is changing:

    Boarding the aircraft

    We are changing the way you board your flight. Customers will now be invited to board based on the cabin they are travelling in and in order of Executive Club status. All of our other customers will be asked to board by seat row number. If you are travelling with an infant or are a customer who requires extra assistance, you will continue to be invited to board before everyone else.

    Changes to hand baggage

    In recent months we have seen an increase in customers travelling with hand baggage that exceeds their allowance. We always try to accommodate our customers where we can but to make sure the aircraft is ready to depart on time we are making the following changes:

    • You can continue to carry 2 pieces of hand baggage. One bag should be a handbag/laptop sized bag which should now be no larger than 40x30x15cm.

    • The size of your additional cabin bag remains unchanged and should be no larger than 56x45x25cm and can weigh up to 23kgs.

    • Customers travelling in all cabins, except First and Club World will receive a yellow tag for handbag/laptop sized bags which are within the new dimensions. We guarantee that you can take this bag on board with you. Please have the tag visible for boarding and place the bag under the seat in front of you.

    • We encourage you to carry any valuables or items such as medication in your handbag/laptop sized bag to ensure you have everything you need in the cabin.

    • Customers who travel with hand baggage which is outside of their allowance will be asked to check this into the hold.

    • On very busy flights we may have to ask some of our customers to check bags without yellow tags into the hold if the overhead lockers are full.

    These changes will be rolling out across our network in the coming weeks and we will keep you up to date as and when this happens.
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb gezien dat je als niet US citizen ook lid kan worden van de AARP (American Association of Retired People), staat geen limiet op de leeftijd. Ik ben benieuwd of je dan ook je benefit krijgt van de boekingskorting bij BA? Lidmaatschap kost $ 28 per jaar en je kan discounts tot $ 400 krijgen...
    Screen Shot 2015-09-09 at 20.26.51.png
     
  5. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Korting geldt wel alleen op vluchten die hun oorsprong hebben in de VS en op Business Class of First vluchten . Economy en Eco+ krijgen geloof ik ergens tussen de 50 en 100 dollar korting
     
    Lionell vindt dit leuk.
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Aha bedankt voor de info!
     
  7. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Lol , ik vroeg mezelf exact hetzelfde namelijk af vanmiddag :p
     
    vlieggraagverweg vindt dit leuk.
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik was AARP al eens tegengekomen in een interview met Lucky en dat was blijven hangen :)
     
  9. Dutchie

    Dutchie Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    BA heeft nu een promotie om voor 661 euro 45500 Avios te kopen. Dit wil ik in de toekomst gebruiken op AB en AY vluchten (one-way). Dit is naar mijn mening een goede deal, maar misschien denk ik te simpel. Ben benieuwd wat jullie hierover te zeggen hebben, aangezien ik tot heden pas 1 redemption gedaan heb met mijn gevlogen avios
     
  10. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ik ben niet al te bekend met BAEC, maar als de waarde van de vluchten meer is dan die 661 euro voor de Avios, dan lijkt het me een goeie deal. Je zit er natuurlijk wel mee dat niet altijd elke vlucht beschikbaar is voor boeken met Avios.
     
  11. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Voor 34.000 vlieg je met British Airways in First Class van London naar Moskou in First Class. Dat is vast meer waard dan de 600 euro. Daarnaast zijn Avios erg nuttig voor korte afstandsvluchten die normaal gesproken ontzettend duur zijn. Zo vlieg ik tussen Kuala Lumpur en Singapore voor slechts 4.500 avios , vlucht die me anders 170 euro zou kosten.
     
  12. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Nu ken ik het programma van BA niet zo goed, maar betaal je naast die avios bij BA niet vrij hoge brandstoftoeslagen?
     
  13. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Op de first class vlucht LON-DME is het 33 euro ,, vind ik wel redelijk te doen...
     
    jongesander vindt dit leuk.
  14. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dat is inderdaad de moeite niet ;-)
     
  15. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Zijn er nog makkelijke manieren om 500 Avios te verdienen zonder te hoeven vliegen? Promo's, questionnaire, email signup of weet ik wat? Ik kom er 500 tekort voor een reward en het is het niet waard voor deze vlucht 45 euro voor 1000 Avios neer te leggen...
     
  16. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Auto huren? Hotelkamer via Rocketmiles? Transfer van AmEx Membership rewards?
     
  17. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Pointshound?
     
  18. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    http://www.e-rewards.nl
    Je moet wel ff wat enquetes invullen voordat je wat verdient: bij 2000 punten kun je 750 Avios over laten boeken.
     
  19. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik heb dat ook wel gedaan, maar het kan soms wel een tijdje duren voor je genoeg punten hebt...
    Hotelkamer via Rocketmiles of AMEX MR's transferren (als je die hebt) lijkt mij het snelste inderdaad...
     
  20. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Auto's huren doe ik niet en AMEX MR's heb ik niet. E-Rewards had ik inderdaad ook al in m'n hoofd, maar het duurt pittig lang om daar genoeg punten te sparen voor de payout threshold inderdaad.

    RocketMiles is denk ik inderdaad de enige waar dit het makkelijkste te doen is.

    Hou je je bij RM verdiende miles eigenlijk ook als je de kamer cancelled :rolleyes:?
     

Deel Deze Pagina