InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

1. lloydje33

lloydje33 Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.486
    Trofeepunten:
    583
    Naast Alaska is BAEC een goede 2de keus. Hier heb je dan 40+140+14+140+40=500tp. Maak dan nog 100tp en je hebt BA Silver met oa loungetoegang en betere stoelen. Daarnaast heb je de mogelijkheid om je miles te delen in een household account met mensen die op het zelfde adres wonen.

jeroen100 vindt dit leuk.
  2. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.771
    Trofeepunten:
    253
    Nope. Weekendje Amerikaanse sport kijken met ijshockey, baseball en worstelen :cool::D.

lloydje33, MVA20, beuse242 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Mathijstil

Mathijstil Blue Tier

Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28

Bijgevoegde bestanden:

DirkOnTour, Tim82, lloydje33 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.475
    Trofeepunten:
    303
    Je zou daar maar mee naar India moeten vliegen. :p

5. KarinS

KarinS Blue Tier

Leuk Bevonden:
    692
    Trofeepunten:
    123
    Groetjes wederom uit de iberia lounge op T4S in Madrid. Bij het inchecken voor de latam vlucht naar Frankfurt werd mij verteld dat er een vertraging is; reden banden moeten worden gewisseld. Vertraging staat nog niet op de borden hier, dus ben benieuwd hoe laat de vlucht nu gaat vertrekken.:rolleyes:

beuse242, lloydje33, ppt en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. MVA20

MVA20 Silver Member

Leuk Bevonden:
    974
    Trofeepunten:
    123
    Zijn ze bij LATAM wel laat met de bandenwissel. Ik heb mijn banden in maart al laten wisselen voor zomerbanden. :p

beuse242, lloydje33, ppt en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.590
    Trofeepunten:
    383
    Ik ben al een tijdje op zoek nr een app om je vakanties + vluchten om een leuke manier bij te houden. Zoiets als Facebook. Echter ben ik een beetje Facebook-moe ;)
    Ik ken Esplorio, Journi blog, JourneyDriven en Polarsteps.
    Groot gemis bij deze apps is dat je niet samen kunt reizen / taggen zoals bij Facebook.
    Het gaat me niet om het delen op grote schaal, eerder het samen vast leggen van ervaringen voor m’n partner en mezelf.
    Indien er niets beschikbaar is; wellicht tijd voor een business case :D

lloydje33 vindt dit leuk.
  8. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.963
    Trofeepunten:
    648
    Heeft iemand ervaring met het online boeken van Virtuoso rates via classictravel.com ? Gaat de reservering/betaling direct via het hotel of de advisor?
    Zit ook nog te kijken naar het Luxury Circle programma van Shangri-La maar dat gaat dan weer offline via een advisor.

9. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.421
    Trofeepunten:
    508
    Leuk! Ik stuur ook regelmatig een complimentje, maar heb geen idee of die ooit bij de crew terechtkomen. Hoe heb je het compliment gedeeld?

10. Nvgfocus

Nvgfocus Silver Member

Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb een Alitalia Wifi code over van 10 MB. de code is GTKTDSXD.
    Mocht iemand hem gebruiken, laat even een bericht achter, dan hoeft de volgende zich niet af te vragen waarom deze niet werkt ;)

11. Ambtenaruh

Ambtenaruh Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.771
    Trofeepunten:
    253
  12. jeroen100

jeroen100 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Ik vlieg in juli voor het eerst met de "baby bus" LCY-JFK (Jippie ! ;-) ) en ben me volop aan het inlezen (de voorbereiding is de helft van de lol voor mij). Ik kom op de BA website tegen dat er geen WIFI aan boord is maar gewoon een mobiel netwerk.
    Ik kan niets vinden over de kosten hiervoor en of mijn provider (Vodafone) dit sowieso aanbied. Iemand hiermee toevallig ervaring?
    Dit staat er op de website (op de site waarna verwezen wordt, kan ik niets vinden)

Stay connected on board
    Access email, text messages and light internet web browsing on your mobile phone during the flight with our OnAir connectivity service, exclusive to Club World London City.

The service is available from about ten minutes into the flight (phones must be switched off as usual for take-off and landing). You'll require an international roaming agreement with your mobile network provider and you will be billed through your normal network plan.

As a courtesy to other passengers, voice calls and Voice Over IP services such as Skype and FaceTime are unavailable.

Please note: Internet speed is comparable to GPRS.

Connectivity service is provided by OnAir and not all mobile network providers are compatible with this service. For a full list of compatible mobile network providers please visit the OnAir website for more details.

Laatst bewerkt: 15 apr 2019
  13. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.590
    Trofeepunten:
    383
    Idd zoals @Ambtenaruh aangeeft.
    Ze geven vaker dingen door aan de crew. Maar dan moet je wel heel specifiek zijn. Vlucht / datum / naam / uiterlijke kenmerken.

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  14. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.590
    Trofeepunten:
    383
    Wauw... :)
    Als overtreffende trap kreeg ik zojuist een persoonlijke email van de gezagvoerder van de vlucht. Met dankwoorden voor het delen van mijn ervaring en een volledige uitleg van de situatie die zich voordeed en hoe ze hierop hebben gereageerd in de cockpit.
    Had veel verwacht, maar niet dit. Dit is echt een mooie klantervaring! :)

beuse242, lloydje33, FlyingFonz en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.421
    Trofeepunten:
    508
    Thanks voor de reactie @Urbanjazz en @Ambtenaruh - ik kende het formulier, maar was benieuwd of het wellicht via platinum lijn of PA was gegaan bijv..

En mooie terugkoppeling van de piloot! :)

lloydje33, Ambtenaruh en Urbanjazz vinden dit leuk.
  16. arjen05

arjen05 Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.421
    Trofeepunten:
    508
    VinceG, lloydje33 en Grouchy vinden dit leuk.
  17. jeroen100

jeroen100 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    254
    Trofeepunten:
    63
    Sorry voor alle (newby) vragen maar hoe regel je dit? Ik heb inmiddels mijn Alaska FF nummer toe laten voegen aan de trip maar als je een specifieke vlucht uit een itinerary naar een ander programma wilt laten crediteren, hoe regel je dat?

bedankt maar weer alvast

18. jongesander

jongesander Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Het is geen probleem dat je het AS FF nummer hebt toegevoegd aan je boeking. Daardoor worden de in aanmerking komende vluchten automatisch gecrediteerd naar Alaska. Met de vlucht van JFK naar SFO zal niets gebeuren. Deze kun je dan bij BAEC retro claimen. Dan vul je de vluchtgegevens in en na enige tijd worden de miles bijgeschreven.

Het alternatief is dat je in de lounge of check in balie op JFK vraagt om het Frequent Flyer programma te wijzigen. Dan worden ze gelijk naar BAEC toegeschreven. Wel van belang om het na deze vlucht dan weer te wijzigen naar AS.

lloydje33, jeroen100 en FlyingFonz vinden dit leuk.
  19. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.963
    Trofeepunten:
    648
    Ambtenaruh, beuse242, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.475
    Trofeepunten:
    303
    Afgelopen week voor het eerst business class met Air Europa gevlogen naar Madrid. Een paar dingen vielen me op/tegen: de rij op Schiphol voor de Sky priority security check was ruim 15 minuten (de normale stond op 40-45 minuten) dat vond ik behoorlijk tegenvallen. Aan boord van de Airbus a330-300 zat ik met nog slechts 3 anderen in een cabine van 32 business stoelen, dat gaf het gevoel alsof ik zo ongeveer een vliegtuig voor mezelf had, heel bijzonder, alleen daarom al zou ik de +-50€ die het meer kostte al willen uitgeven. Als ik de stoel op de vlakste stand zette, kwamen mijn enkels knel te zitten aan het voeteneind, met 1,86m ben ik blijkbaar te lang om te liggen. De service vond ik een beetje tegenvallen; er werd na de maaltijd bijvoorbeeld geen koffieronde meer gedaan, of sowieso nog iets geserveerd. Al met al wel een leuke ervaring, en 2x 15XP.

beuse242, lloydje33, westi en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina