Nou ze zijn zeker niet log. Reactie is vlot, maar wat voor een reactie! Gisteravond uitgebreide mail met feiten gestuurd en het formulier en vanochtend al reactie! Mijn bek valt er van open.......
Thank you for your continuous correspondence.
We greatly regret that our correspondence did not uphold to your standards. Please accept our renewed apologies for your experience.
We are unable to settle your complaint, as an alternative you may contact the competent arbitration board which is established to deal with your complaint. Website:
http://www.austrian.com/Info/LegalRegulations/Arbitration Boards.aspx?sc_lang=en&cc=AT
Should you wish to use Alternative Dispute Resolution, please be advised that SÖP, Schlichtungsstelle für den öffentlichen Personenverkehr e.V. (
https://soep-online.de/welcome.html) is competent to deal with your complaint and provide an independent review. Lufthansa is prepared to submit to an ADR procedure operated by SÖP.
Should you wish to use the European commission’s online dispute resolution platform to submit your complaint, this can be done by completing the electronic form available via this link:
http://ec.europa.eu/odr.
Ze reageren er niet eens op, maar ze sturen mij zelf gewoon door naar de söp!
En dit is een airline die net een prijs gewonnen heeft als beste airline van Europa? Nou voor mij echt geen Lufthansa group vluchten meer!
Nu op naar de SÖP!
Klik om te vergroten...