Hi allemaal, Iemand die mij zou willen helpen met het vinden van een goede BC fare voor: - Amsterdam Schiphol naar Dubai (DXB) - Heen: 24-10-2021 - Terug: -28-10-2021 Liefst non-stop. Ik vind alleen Emirates voor €2.450 Iemand een betere deal?
Rechtstreeks ga je sowieso alleen maar KLM of Emirates vinden denk ik. Googe Flights al gecheckt? Met Qatar of Turkish vlieg je voor rond de 1800 euro, wel onhandige aankomsttijd.
Via Helsinki waren er laatst deals met KLM, rond de eur 1000. Maar wellicht dat dit alleen Nov+ data waren en niet eind Okt
Vandaag artikel op Inside Flyer over WBC deals klm. Daar staat Dubai voor 1899,- Ik heb niet jouw data gekeken.
€1679. Heenvlucht gaat met KLM via een tussenstop op BAH. Is een extra vlucht welke tijdelijk wordt ingezet in de herfstvakantie (KL0431). Terug met AF via Parijs. Rechtstreeks naar AMS is bijna €900 meer..
Die deal is er al zeker 2 jaar, met best veel beschikbaarheid ook. Voorwaarde is alleen minimaal 7 dagen in Dubai verblijven en uiterlijk 60 dagen voor vertrek boeken.
In de afgelopen 2 jaar deze route 2x gevlogen. Voorheen was het minimum van 7 dagen er niet, ben er 2x 5 dagen geweest voor 900 euro. Was toen ook eind Oktober en andere keer in Februari/Maart.
Heb 'm gevonden, alleen met een totale duur van 17+h helaas. En terugvlucht op vrijdag is ook 1.700, dus alles bij elkaar bijna dezelfde prijs als direct.