Accor ALL (Sofitel, Novotel, Mercure, etc.) [was Le Club AccorHotels]

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door LVH, 22 jul 2014.

1. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    611
    Trofeepunten:
    123
    @FlyRemco uit eigen ervaring kan ik mededelen dat de teller gewoon vrolijk door loopt. Je hoeft dus geen kunstgrepen uit te halen om ze te bewaren.

FlyRemco vindt dit leuk.
  2. Tim82

Tim82 Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.489
    Trofeepunten:
    303
    Hoeveel is een suite-night-upgrade in status/rewards punten waard, of in geld?

Ik had er eentje ingezet, hotel belde me op de dag van check in 's ochtends dat ze overbooked waren, suite night upgrade technisch gezien niet te restitueren was naar mijn account, 1200 statuspunten/3 statusnachten en 9650 reward punten als compensatie.

Dit leverde weer als nadeel op dat ik 2 statusnachten van andere hotels waar ik verbleef op het moment dat het hotel hierboven zijn nachten bijboekte (een week na de door hun geannuleerde overnachting), niet kon meetellen omdat ik maar in 1 hotel tegelijk mag verblijven volgens de voorwaarden. Klantenservice kon niks voor me betekenen verder.

3. theflyingrobman

theflyingrobman Blue Tier

Leuk Bevonden:
    611
    Trofeepunten:
    123
    De waarde van een suite-night-upgrade verschilt sterk per lokatie. Vanuit je originele boeking kan je zien wat de totale prijs is én wat het kost na aftrek upgrade = de waarde voor jou boeking.

IMG_5432.jpeg
    (hier een voorbeeld van een van mijn aankomende reserveringen, gebruik gemaakt van 3 suite night upgrades. behaalde voordeel c.a. €255,- per nacht)

Tim82 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina