Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Het is weer tijd voor de jaarlijkse Freddie Awards. Je kunt nu je stem uitbrengen voor jouw favoriete loyaliteitsprogramma’s in de reiswereld. Vlieg je liever met KLM, Lufthansa of Qatar Airways? De Freddie Awards beperken zich echter niet tot airlines. Je kunt namelijk ook stemmen op frequent traveller programma’s van bijvoorbeeld hotelketens en creditcards.
Freddie Awards
De welbekende Freddie Awards zijn in 1988 door Randy Peterson opgericht. De ‘Freddies’ zijn vernoemd naar Sir Freddie Laker. Laker was in de jaren ’70 zeer actief op het gebied van marketing binnen de reiswereld. Met hulp van de Awards hoopte men om meer aandacht te krijgen voor de verschillende loyaliteitsprogramma’s. Een andere intentie is om bedrijven in de reisbranche te stimuleren om te blijven innoveren. Dit is natuurlijk alleen maar in het voordeel van de reizigers.
Je kunt nu je stem uitbrengen via de website van de Freddie Awards.
Vorige jaar vielen onder meer Flying Blue en AccorHotels in Europa in de prijzen. In de regio Midden-Oosten/Azië/Oceanië vielen bijvoorbeeld Virgin en IHG in de prijzen. In Amerika deden andere programma’s het goed. Namelijk Rapid Rewards van Southwest Airlines en Marriott Bonvoy. Lees hier meer over de uitslagen van eerdere edities van de Awards.
Breng je stem uit!
De stemmen worden wereld verzamelend in drie regio’s: (1) Amerika, (2) Europa/Afrika en (3) Midden-Oosten/Azië/Oceanië. Stemmen is mogelijk voor elke regio. Het maakt dus niet uit waar je zelf woont. Daarnaast zijn bijvoorbeeld Air France, KLM en Lufthansa alleen in het Europese gedeelte terug te vinden. Terwijl je Delta en American Airlines juist in het Amerikaanse gedeelte terugziet.
Je stem uitbrengen kan in maar liefst 15 talen, waaronder Nederlands en Engels. Dit doe je via de website van de Freddies.
Geef een reactie