Hoi Allemaal, In januari wil ik graag een week naar Bangkok van vrijdag 19 januari tot 28 januari, aankomst mag op de 29ste zijn. Het probleem waar ik tegenaan loop is, dat bij de resultaten enkel en alleen vluchten bij ST eruit komen, waarop ik geen miles/gekwalificeerde vluchten spaar. Via ITA Matrix heb ik wel een vlucht gevonden met China Soutern in de T klasse die niet meer boekbaar is...
Er zijn vluchten met LH, TK en EK beschikbaar, LH vanaf 644e https://www.google.nl/flights/#search;f=AMS,ZYA;t=BKK,DMK;d=2018-01-19;r=2018-01-28
Ah excuus, verkeerd gelezen, dacht dat het juist geen ST moest zijn. Aeroflot heeft vluchten beschikbaar waar je 25% miles mee spaart China Airlines heeft vluchten beschikbaar waar je 50% miles mee spaart KLM heeft vluchten beschikbaar waar je heen 50% en terug 25% mee spaart Ik krijg ze op dit moment via Powertools nog niet geprijsd maar blijf even doorzoeken
Mooi om te zien dat er meteen mensen zijn die actief mee helpen om te zoeken, dat is waar een community om draait
Het hangt er ook een beetje vanaf hoeveel procent miles je wilt sparen? Is 25% al voldoende of ben je ook bereid eventueel meer voor je ticket te betalen als dit een hoger percentage miles oplevert?
Je kan gewoon bij KLM een ticket AMS-BLL boeken voor 744 euro in T klasse, 1.426 miles heen en 1.426 miles terug?
Zo, da's duur om naar Denemarken te gaan. Moet je wel heel graag Legoland willen zien. Ik neem aan dat je BKK bedoelt?
Haha ja BKK tikfoutje. Maar 700 euro naar BLL is niet abnormaal als je maar 2 dagen wilt gaan in een drukke periode. KLM heeft monopolie en benut dat volledig.