Skyteam lanceert Go Round Asia pass

Discussie in 'Nieuws' gestart door TheFlyingDutchboy, 31 jul 2014.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Tot de bestemmingen behoren:
    Azië:
    • Bangladesh, Cambodja, China, Filipijnen, Hongkong, India, Indonesië, Japan, Kazachstan, Kirgizië, Maleisië, Maldiven, Myanmar, Nepal, Oezbekistan, Russische Federatie ten oosten van de Oeral, Singapore, Taiwan, Thailand, Tadzjikistan, Turkmenistan, Vietnam en Zuid-Korea
    Zuid-West Pacific
    • Australië, Guam, Nieuw-Zeeland.
    Skyteam mag dan wel 'de grootste luchtvaartalliantie in de regio' zijn, maar volgens mij bieden ze tussen Australië en NZ geen opties, terwijl *A Air New Zealand heeft en Oneworld Qantas.

    Het is niet de eerste regionale pass die Skyteam aanbiedt. Naast de Round the World pass biedt de alliantie ook de volgende speciale tickets:
    • Go Africa
    • Go Greater China
    • Go Europe
    • Go Mexico
    • Go Russia
    • Go USA and Canada.
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Interessant, heb altijd al eens zo'n pas willen doen.
     
  3. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb hier wel eens vaker over gelezen, maar weet niet precies hoe dit werkt en of het überhaupt interessant is. Wat kost het eigenlijk?
    Iemand ervaring met dit soort passen en/of round-the-world tickets?
     
  4. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Ben er ook wel benieuwd naar. Vaak vul je dan van die trip planners in op die alliance pagina's en dan schieten de prijzen plots door het dak.
     
  5. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    ja de prijzen toch volgens mij best wel hoog en je moet ook net geluk hebben dat op de vluchten die jij wil hebben ook niet die klassen beschikbaar zijn want volgens mij boek het ook nog eens in een bepaalde boekingsklasse
     
  6. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    Ja AUS en NZ zijn op zich nog redelijk bereikbaar met ST, maar als je dan een domestic flight wilt maken, pfooee, dan ben je wel weer even onderweg (via Azie...).
     

Deel Deze Pagina