15 M&M miles per euro bij Booking in juli

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door RobertFB, 2 jul 2025.

1. RobertFB

RobertFB Silver Member

Leuk Bevonden:
    455
    Trofeepunten:
    63
    Miles & More heeft een nieuwe actie met Booking: wie in de maand juli boekt ontvangt 15 miles per Euro. Niet zo goed als de vorige keer: toen kreeg je 30 miles per euro. Alle boekingen tellen mee met verblijf tot uiterlijk 30 april 2026. Je kan met deze actie maximaal 75.000 miles verdienen. De miles worden minimaal (!) 64 dagen na je verblijf bijgeschreven.

MichaelNight, FlyingNelus en finsdeflyer vinden dit leuk.
  2. Vliegende_Keep

Vliegende_Keep Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.798
    Trofeepunten:
    428
    Dank voor de tip, ik ga eens wat reserveringen annuleren en herboeken :)

3. finsdeflyer

finsdeflyer Newbie

Leuk Bevonden:
    25
    Trofeepunten:
    18
    Bedankt voor de tip inderdaad! De actie van de vorige keer was ook wel absurd goed. Toch een upgrade naar BC (LH AMS-MUC-ICN) mee weten te scoren.

Zoals gebruikelijk natuurlijk wel goed opletten dat de prijzen niet stiekem hoger zijn bij de referralwebsite.

Oh, en nog een bonustip:
    Bij mij werden veel verblijven niet automatisch bijgeschreven. Ik heb steeds met een PDFje van de mail van Booking.com een case aan moeten maken via mijn Miles and More-account... Inmiddels staat in de voorwaarden "Miles cannot be credited retroactively" dus daarmee dekken ze zichzelf nu in, geen idee of het nog op een andere manier kan.

Laatst bewerkt: 2 jul 2025
  4. Miya

Miya Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.984
    Trofeepunten:
    253
    De 75.000 limit is trouwens per booking.

Bron: Persoonlijk, met de vorige actie.

5. FlyingNelus

FlyingNelus Blue Tier

Leuk Bevonden:
    124
    Trofeepunten:
    33
    Zit erg op de wip om boekingen te annuleren en te herboeken om hier gebruik van te maken, zou dan ergens tussen de 35,000 en 40,000 miles zijn.

Geen idee of je hier ook echt wat knaps mee kan boeken bij M&M. Heeft iemand toevallig blog linkje / advies met beste routes? (kon zelf niets vinden).

6. thomassmit

thomassmit Silver Tier

Leuk Bevonden:
    516
    Trofeepunten:
    348
    M&M is onlangs op de schop gegaan: https://travel-dealz.com/news/milesmore-introduces-dynamic-pricing/

Wat inspiratie voor wat @Didier13 en ik met de vorige actie geboekt hebben. Inmiddels te boeken voor 89k Miles & More: https://travelhacking.nl/reizen/bedrijfsuitje-naar-india-lufthansa-first-class/

lloydje33, FlyingNelus en Vliegende_Keep vinden dit leuk.
  7. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik gebruik eigenlijk alleen die M&M met die puntenschuif voor korting bij de betaling.

Laatst bewerkt: 14 jul 2025 om 19:15

Deel Deze Pagina