Hertz (Gold Plus, Five Star, President's Circle)

Discussie in 'Overige programma's' gestart door kevin990, 6 aug 2014.

  1. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
  2. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb een reservering gemaakt voor een rental op Las Palmas de Gran Canaria Airport. Nu kreeg ik de bevestigingsmail en daarin staat

    Nu heb ik natuurlijk al even op Google gezocht en er is erg veel informatie over te vinden. Toch ben ik benieuwd of er iemand hier ervaring mee heeft?

    Ook is voor mij niet helemaal duidelijk wat het nu precies betekent. Gelden de Gold voordelen, zoals zonder toeslag een tweede bestuurder, bijvoorbeeld wel of niet op deze locatie?
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2014
  3. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Met m'n eerste huurauto via Hertz gelijk 500 punten binnengehaald door als Hertz Gold Plus aan te melden.
    Nog 300 punten voor een 'gratis' huurdag in het weekend.
     
  4. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Heb je toen moeten betalen voor je lidmaatschap? Zoja betaal je dan ieder jaar weer opnieuw?
     
  5. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Eehh.. Volgens mij is het gratis. Check de site!
     
  6. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ik heb eigenlijk nog nooit bij Hertz iets gehuurd. Iemand ervaring met het verschil tussen Hertz en Avis?
     
  7. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Er loopt momenteel een Flying Blue actie bij Hertz:

    Ontvang 100 extra Miles voor elke dag dat u een auto huurt

    Deze zomer kunt u zich verheugen op 15% korting en 100 extra Award Miles per dag dat u een auto huurt. Zo wordt kilometers maken Miles sparen. Boek vóór 31 augustus 2014 met kortingscode CDP 7366533 en haal uw auto op vóór 5 september 2014.
      • 100 extra Award Miles voor elke dag autohuur
      • 15% korting op de huurprijs
      • Boek vóór 31 augustus 2014
      • Kortingscode CDP 7366533

    Voorwaarden en condities
      • De standaard Algemene Voorwaarden en condities van Hertz zijn van toepassing
      • Deze aanbieding van 100 Extra Miles geldt voor reserveringen vóór 31 augustus 2014 en een ophaaldatum voor 5 september 2014
      • Aanbieding is geldig op alle deelnemende Hertz locaties wereldwijd.
      • Aanbieding is geldig voor alle autocategorieën inclusief de Collections.
      • Op het moment van reserveren dient CDP code 736653 en een geldig Flying Blue lidmaatschapsnummer ingevoerd te worden om gebruik te maken van deze aanbieding.
      • De extra 100 Miles gelden voor de huur van 1 dag, 200 extra Miles voor 2 dagen huur, 300 extra Miles voor 3 dagen huur, 400 extra Miles voor 4 dagen huur, 500 extra Miles voor 5 dagen huur, 600 extra Miles voor 6 dagen huur etc. Tot wel 2.100 extra Miles 21 en meer dagen.
    De CDP code kun je ook aan een bestaande booking / reservering toevoegen. Als je je auto maar voor 5 sep. ophaalt.
     
  8. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
  9. Rob de Rijk

    Rob de Rijk Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    staat deze niet achterop de kaart? ben onlangs overgestapt van Silver naar Gold en cdp staat achterop de kaart (heb silvercard niet meer in mijn bezit, dus kan het niet voor je nakijken).
    Anders het beste gewoon de Amex klantenservice bellen(hebben het waarschijnlijk sneller gevonden dan hertz).
     
  10. LdVinci

    LdVinci Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    28
    :rolleyes: Ja! op de zilverkaart staat hij ook achterop. Dank:)!
     
    Rob de Rijk vindt dit leuk.
  11. Rob de Rijk

    Rob de Rijk Newbie

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    Mocht je gaan boeken met punten (dus met "PC" code), kijk dan even wat je moet bijbetalen met én zonder je FB CDP code.
    Heb zelf voor volgend jaar 2 weken geboekt met punten en de extra kosten voor verzekering lagen bijna 80 euro lager als ik mijn CDP weghaalde.
     
  12. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Kan ik iemand blij maken met een kortingsvoucher van Hertz?
    € 5,- korting op een dag of 15€ korting op een week.

    Stuur een PM voor interesse.

    Condities en voorwaarden:

    Het is verplicht om van te voren te reserveren. De aanbieding is geldig op basis van beschikbaarheid en alleen geldig op alle deelnemende locaties in het

    Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Nederland, België, Oostenrijk, Israël, Zwitserland, Denemarken, Estland, Balearen, Finland, Hongarije, Kroatië, Ierland, Malta, Noorwegen, Portugal, Zweden, IJsland, Polen, Koeweit en Luxemburg. De korting is alleen geldig wanneer de reservering een zaterdagavond bevat met een minimum van 3 tot 4 dagen huren voor een weekend of minimaal 5 dagen huren voor een week korting. Als u de reservering aanpast, is het mogelijk dat uw tarief veranderd. Ook is het mogelijk dat de aanbieding ongeldig wordt verklaard. Deze aanbieding heeft geen contante waarde, en kan niet gebruikt worden op vooruitbetaalde tarieven , reisindustrie tarieven, verzekeringstarieven. Het is niet mogelijk om de aanbieding te combineren met andere acties, promoties of kortingen. De beperkingen met betrekking tot de Hertz leeftijd, berijder,week en weekend tarieven en de mogelijk tot het tanken van de auto zijn niet in het tarief inbegrepen. Korting is alleen van toepassing op de kale huurprijs. Korting is op basis van de lokale valuta. De aanbieding is beschikbaar op een Full-size auto. Deze voucher kan slechts 1 keer worden gebruikt. De aanbieding is geldig voor voertuigen die voor 31 December 2015 worden opgehaald.
     
  13. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Sinds vandaag upgrade gehad naar President's Circle. Heeft iemand ervaring met deze status, en dan met name de voordelen in de praktijk (binnen EU)?
     
  14. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Mooie upgrade van fiat 500 naar een alfa giulleta diesel en gratis 2 e rijder op Sardinië en meen ik 900 punten voor 9 dagen huur.
     
  15. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Je kunt Hertz President Circle worden met volgende CDP 1795034. Deze in je profile zetten. Deze gaf mij na enkele dagen President Circle. En daaruit kun je wel ff wat status matchen bij andere Rentals.
     
  16. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Nummer inzetten en klaar?
     
  17. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Heb nummer in mijn account gezet bij My Profile / Your Personal Details / Corporate Discount Programs.

    Paar dagen later was ik President Circle.

    Code is MasterCard World Elite uit UAE.
     
    bedeve en Jan van Putten vinden dit leuk.
  18. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb ook even gekeken om hem toe te voegen, echter krijg ik uberhaupt geen vakje waar ik nog een CDP in kan vullen (tekst zegt dat er een vakje moet staan, maar is er niet). Alleen de AMEX FB Gold staat er nu bij mij tussen. Zou wel welkom zijn, heb in november nog een rental met ze staan.
     
  19. bedeve

    bedeve Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Helemaal top !
    Je voegt die cdp toe in je profiel "( ZAKELIJK KORTINGSPROGRAMMA) en het plezierige hier is dat je bij je boeking pas bepaalt welke cdp je gaat gebruiken.
    Bij andere verhuurders ,( zoals National ) leg je een unieke contract id vast in je profiel en is het switchen veel lastiger.

    Je hebt nu toegang tot de President ś Circle , maar dat staat los van het gebruik van deze cdp .
    AMEX gebruikers blijven bij de tarieven toch in het voordeel.
    FB Silver is hetzelfde prijspeil als deze Mastercard CDP
    FB Gold en FB Platinum zullen wat goedkoper uitvallen.
    de laatste twee cdp ś respectievelijk 769269 en 211762
    Voeg ook eens een oude, trouwe , Hertz PC toe .
    192021 levert vaak een korting tot $ 40 op .
    Hertz volgt in Amerika het National Emerald Club voorbeeld.
    Je huurt een midsize auto en je mag elke beschikbare auto meenemen.
    Daar dient zich onmiddelijk het voordeel van de President ś Circle aan ;je maximaliseert je keuzemogelijkheid .
    Dus Harm ; bedankt voor je posting !

    PS ;
    Boeken bij Hertz ?
    Kijk dan naar de prijsverschillen op de verschillende Hertz sites.
    Hertz.fr is op dit moment de vriendelijkste.
    Maar dat kan volgende week Hertz .es zijn.
    Even hoppen door de sites levert je gegarandeerd een besparing op.
    Zelfde auto ; minder geld.
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2017
    HarmDommisse en Sandor vinden dit leuk.
  20. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63

    Thnx. Ik heb na Hertz President Circle een statusmatch gedaan bij National. Daar had ik een Emerald Executive via een MC. Deze blijft in je profiel staan maar bij een boeking kan je deze aanpassen gewoon. Neem meestal in de VS de volgende code: 5005946 (International Point of Sale). Geeft mooie korting en alle verzekeringen erbij.
     

Deel Deze Pagina