Nog 8 segmenten voor platinum, tips?

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door voyager79, 8 nov 2017.

  1. voyager79

    voyager79 Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Goedemorgen,

    Ik heb inmiddels 52 vluchten met KLM gemaakt en ben dus hard op weg om platinum te worden.
    Echter waarschijnlijk red ik het dit jaar niet meer op "de normale" manier (werk) om de 60 vluchten te gaan halen.
    Nu ben ik eens in de "segment runs" gedoken en van plan om dit eens een keer te proberen. Uit een ander topic had ik al de route ams->cdg->lys->cdg->ams gevonden en dit blijkt idd best voordelig te boeken (na wat schuiven goedkoopste prijs die ik gezien heb 165,-). Echter dan kom ik nog 2 segmenten te kort.
    Iemand tips over hoe die in te vullen? Is er bijvoorbeeld een leuke segment run te maken waarbij je die er ook nog bij hebt? (en ben uiteraard op zoek naar een goedkope oplossing ;))

    En mocht ik de zoveelste zijn die hierover begint, verwijzingen naar andere topics vind ik niet erg :)

    Met vriendelijke groet,

    Patrick
     
  2. TXL-ler

    TXL-ler Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    beuse242, PaddyPower, FlyingFonz en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Daan

    Daan Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    128
    Misschien kun je DUS als begin/eindpunt of tussen AMS en CDG zetten. Of een andere gezamenlijke KF/AF bestemming. LHR schiet me zo te binnen, maar die is per definitie duurder.

    Of met de trein vanaf ZWE of ZYR voordeel is dat je voor de terugreis in AMS kunt uitstappen (wel kaartje ophalen! bij NS).
     
  4. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    En ik neem aan dat je al een FB AMEX kaart hebt?
     
  5. voyager79

    voyager79 Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ja, ik heb een AMEX kaart, AMEX FB Gold
     
  6. voyager79

    voyager79 Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Dat zou idd ook een optie zijn. Zie alleen bij de KLM dat als ik ZWE toevoeg er geen tickets beschikbaar zijn.
    Grappig trouwens dat je dus niet terug hoeft met de trein...
     
  7. voyager79

    voyager79 Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Het grappige met die Ibiza link is trouwens wel dat als je bij Air Europe dan kijkt (doorklikt) de vlucht maar 1 stop maakt, alleen in Madrid
     
  8. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Een upgrade naar Platinum misschien een idee? Als je de kosten er voor over hebt en niet wilt vliegen..
     
  9. PaddyPower

    PaddyPower Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    3
    Als je er 52 hebt, een segmentrun doet van 4... dan mis je er daarna nog 4, niet 2? :p

    Overigens valt die segmentrun ook via andere steden te doen, je hoeft niet perse via Lyon. Via Nantes of Marseille (etc, etc) zijn er misschien goedkopere opties te vinden. :)

    Desalniettemin zit ik een beetje in dezelfde situatie, moet nog 5 segmenten zien te verzamelen voor het einde van het jaar.
    Heeft iemand een gouden tip om dat in één run te doen? :)

    edit:
    Nevermind, die run naar Ibiza is in December ook te doen voor 133eu (5 segmenten dan), perfect!
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2017

Deel Deze Pagina