Nieuw FB programma 2018?

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door jpfr, 6 okt 2017.

  1. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
  2. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Dat kan nooit veel goed betekenen :( Laatst kon je al goedkoop miles kopen via FB, wat volgens enkele review op internet betekende dat er waarschijnlijk een devaluatie aan zit te komen...
     
  3. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Nee lijkt mij ook!

    Maar toch wel een teken dat dit forum dood aan het bloeden is. Als deze info op dit Nederlandse forum (waar met name FB'ers zitten) al niet meer gedeeld wordt..
     
  4. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Ga je dit nu overal posten? Als je het niet bevalt kan je ook niet meer inloggen. Ik denk dat dit forum nog steeds left

    Maar on-topic: Dit was wel te verwachten natuurlijk. Waar ik benieuwd naar ben is wat de award miles nog waard zijn die nog in bezit zijn?
     
  5. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Afgezien het feit dat ik het ook in het andere topic meldde, heb ik toch toch gewoon gelijk? Het is toch raar dat dit soort info en deals niet meer meteen hier verschijnen/gedeeld worden? Waarom zou ik dit forum dan nog inderdaad bezoeken? Om te lezen wanneer iemand welke upgrade aangeboden heeft gekregen en toch niet heeft gekocht? Of wat iemands zijn volgende bestemming wordt? boeiend!
     
  6. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Jongen, is er iemand de je dwingt hier op dit forum te zijn? dacht t niet.. Vind je t niet boeiend? ga je lekker naar t strand... mazzel!
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  7. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    [QUOTE="jpfr, post: 51870, member: 610Het is toch raar dat dit soort info en deals niet meer meteen hier verschijnen/gedeeld worden? Waarom zou ik dit forum dan nog inderdaad bezoeken? Om te lezen wanneer iemand welke upgrade aangeboden heeft gekregen en toch niet heeft gekocht? Of wat iemands zijn volgende bestemming wordt? boeiend![/QUOTE]

    Hoeveels deals heb je zelf gedeeld? De deal gaat al weken rond op internet, heb van jou ook niets gezien. Dat is ook de reden waarom er minder gedeeld wordt. Iemand die daar veel tijd in steekt kan amper een bedankje krijgen.
     
    vlieggraagverweg vindt dit leuk.
  8. MollyMoon

    MollyMoon Blue Tier

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    797
    Trofeepunten:
    123
    Als dit waar is en ze gaan lopen knoeien met het programma zijn ze mij kwijt en ga ik gewoon vliegen met om het even wie het aan boord of in de luchthaven nog leuk maakt om te reizen en niet specifiek meer met KLM if een FB maatschappij voor de miles en status!
     
  9. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Dan zullen velen kiezen voor een willekeurige LCC + een PriorityPass kaartje
     
  10. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Ik wacht nog even op de details voor ik een oordeel vel. Met het procentsgewijze verdienen nu, is het programma al aardig gebonden aan de prijs. Vaak zijn zulke "enhancements" wat eenzijdige verbeteringen (en niet voor de klant), maar om de koppeling tussen miles en euros directer te maakt hoeft niet perse een ramp te zijn. The devil is in the details...
     
    Denzi en FlyingFonz vinden dit leuk.
  11. ribruijn

    ribruijn Newbie

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    47
    Trofeepunten:
    18
    Voordat je gaat lopen janken, ik heb dit van de week allang gedeeld in het algemene FB topic. Kijk eerst eens wat verder dan je neus lang is voordat je huilie huilie komt doen.
     
    Denzi, Carel1 en DirkOnTour vinden dit leuk.
  12. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Jongens, waarom deze agressieve antwoorden? Iedereen heeft recht op een mening. Hoe deze geformuleerd wordt laat soms te wensen over. Gewoon negeren lijkt me een veel betere optie, toch?
     
    FlyingFonz, MichaelNight en ErwinLansing vinden dit leuk.
  13. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Inderdaad, ik maak er ook niet uit op dat het segmenten jagen voor status onmogelijk wordt (of lees ik ergens overheen?). Als de segmenten van het laagste tarief niet meer meetellen heb ik een probleem...Vogens mij is segmenten jagen ook de makkelijkste manier voor velen om status te halen.
     
  14. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ik ben ook benieuwd. Ik hoop in ieder geval niet op een devaluatie aan de "uitgeefkant" (heb nog best veel punten waar ik geen bestemming voor weet vooralsnog). Mijn status haal ik vooral uit intercontinentaal business class vliegen, dus segmenten boeien mij, op het moment, minder.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2017
  15. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Njah, voor mij komt het denk ik ook wel positiever uit. Ik heb vrij vaak dure tickets in lage fare buckets. Ik zit nu ook al op 65 QF en ‘maar’ 60k levelmiles, waarvan een erg groot deel door de FB kaart komt.

    Belangrijkste lijkt me idd devaluatie van uitgeefkant, maar dit gaat denk ik sowieso het geval worden, helaas niet te voorkomen :-(
     
    Wes vindt dit leuk.
  16. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Over devaluaties gesproken..Vond net dit pasje tijdens opruimen van mijn secrétaire ...ik herinner me een hele vage omrekenkoers naar FB toen ze gingen meedoen....

    22281752_10214186397523949_6118365444073348981_n.jpg
     

Deel Deze Pagina