KLM codeshare FlyBE

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door FlyRicky, 29 aug 2015.

  1. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Hey IVV'ers,

    Ik moet ergens in Oktober of November een weekendje in Southampton zijn, ongeveer anderhalf uur zuidelijk van Londen. Ik zie dat er directe AMS-SOU vluchten zijn uitgevoerd door FlyBE.

    Het interessante is dat ik zie dat deze vlucht ook als KL codeshare bestaat, waardoor ik er een FB qualifying flight mee verdien, maar ik krijg deze alleen in ITA naar voren in de (dure) itini LHR-AMS-SOU.

    Schermafbeelding 2015-08-29 om 15.03.20.png

    Weten jullie een manier om deze codeshare vluchten gewoon direct AMS-SOU te kunnen boeken?

    Zo niet misschien maar Garuda in F een proberen naar LHR en de trein zuidelijk pakken :D
     
  2. Maan

    Maan Guest

    Dus-sou via ams voor 300€ KLM nummers
     
  3. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Via DUS vliegen voor deze trip is me veel te veel moeite en de extra vluchten niet waard voor de kosten die ik ervoor moet maken...

    Andere optie: Als SOU niet gaat lukken zou ik eigenlijk de GA 777 naar LGW wel eens willen proberen. Probleem wel dat die alleen maar op maandag, woensdag en zaterdag gaat en ik wel weer gewoon zondag terug wil.

    Weet iemand van jullie hoe heen op GA88 kan en terug op GA of KL 9490? Er is een codeshare maar ITA geeft absurde prijzen voor die route aan, ook alleen maar in business op de GA operated vlucht:

    Schermafbeelding 2015-08-31 om 19.39.52.png

    Via ITA AMS :: O:GA - LON. Krijg geen enkele optie voor Y.
     
  4. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Je kunt altijd nog twee enkeltjes boeken mocht een retour niet lukken.
     

Deel Deze Pagina