Na de laatste updates is de KLM app een stuk minder stabiel. - Geen stoelen meer kiezen - Geen UXP stand meer - Bugs; eternal scrolling etc. Meer mensen die dit ervaren?
Ik werd constant uitgelogd tot de laatste update, maar het lijkt nu iéts beter. In elk geval een stuk minder smooth dan voorheen.
Ik word ook steeds opnieuw uitgelogd. UXP stand zie ik ook niet. De AF en KLM app zijn samengegaan, en daarbij is helaas de AF app als basis gekozen. Vind die een stuk drukker en onoverzichtelijker dan de KLM app.
Ik zie de UXP (als Ultimate) nog wel. Maar als ik op mijn niveau klik staat er de uitleg van Platinum en niet meer die van Ultimate.
De oude versie was beter en het kiezen van stoelen is een uitdaging. Als het niet werkt in iphone of tablet dan kan het wel weer via web check in. En het uitloggen, ja daar vindt ik wat van…
Heel jammer dat de KLM app basically gewoon dezelfde app als AF is nu. Hadden ze het net zo goed kunnen integreren tot 1 applicatie Blijf me erover verbazen dat zelfs na deze update en het qua looks bijna identiek is als die van AF, de seat map in de AF app wel werkt en in de KLM app nog steeds 9/10 keer het niet doet.
Lukt mij niet meer op de boardingpas naar mijn Apple Wallet te krijgen. Hij wil alleen de boardingpas van mijn vriendin in de Wallet zetten. Vanuit de airfrance app werkt het gek genoeg wel gewoon.
Soms moet je ze per stuk toevoegen. Eerst in de app de boardingpass van jezelf tevoorschijn toveren, en dán pas Wallet toevoegen.
Ook met de eigen boardingpas in beeld kon ik alleen die van mijn vriendin overzetten naar de Wallet. In de airfrance app werkte het inderdaad wel op deze manier.
Ehm zijn jullie allemaal apple gebruikers? Ik heb Android en ik moet eerlijk bekennen dat de nieuwe app fantastisch is. Veel intuitiever en duidelijker. Heb hem nu een paar weken en ben nog nooit uitgelogd. Draait als een zonnetje! Dus ik ben er heel erg blij mee. Maar dat had ik al medegedeeld in het forum toen hij net geintroduceerd werd
Ik heb een Iphone, ook als is company policy opeens weer een Samsung, ik weiger daaraan mee te doen, want ik weet allang dat het straks weer appel gaat worden dus hou ik de huidige nog wel een paar maanden aan. Maar de samsung tablet met android (want met een I-pad kan je dan weer minder applicaties draaien die ik nodig heb) daar werkt de app ook niet altijd even goed, al gebied eerlijkheid inderdaad wel te zeggen beter als op de Eifoon, want ik raak met de dag gefrustreerder. Oh daar kende ik die seatmap dus van, bij online inchecken zie je dat inderdaad ook. Ik ben conservatief, dus ik vond de oude KLM app prettiger.
Nou helemaal eens. Dat elke keer opnieuw inloggen word ik ook helemaal simpel van. Je zou toch zeggen dat je een app test voordat je een update publiceert. Zal eens navraag doen bij KLM persteam waarom ze dit hun klanten aandoen .
Ik heb ook geen klachten op Android, mis alleen aantal miles en XP die je gaat verdienen met een trip.
Al die 1-ster reviews in de App Store zijn hilarisch, overigens heeft KLM een update uitgebracht en ik heb het uitlog-issue niet meer. Wat ik wel eerst had, was dat ik de boarding pas niet meer kon laden; ik kreeg gewoon een blauw scherm. Volgende week maar weer eens checken of ik hem nu wel krijg.
Ik heb ook Android en geen problemen. Als jullie overigens problemen leuk vinden adviseer ik de Tarom app Bijvoorbeeld : in die app kan ik van KL vluchten wel de stoelen kiezen maar niet die van Tarom zelf.... Hoewel ik dit nog niet echt heb geprobeerd omdat ik vrees dat mijn hele boeking in de soep loopt...
Wat een vreselijke update. Alles kost 5x meer klikken voor je iets kan zien en om de haverklap loopt die nog steeds vast. award ticket proberen te boeken loopt consequent vast in de nieuwe app.
wanhopig wordt ik ervan. Nu WEEER uitgelogd en inloggen lukt niet wat catcha code wordt niet herkend. Waarom KLM waarom??
Vorige app had hier al problemen mee toen kreeg je steeds een foutcode. Maar nu lijkt het helemaal niet meer mogelijk om iemand uit te nodigen in je boeking voor de lounge. Lijkt ook niet op de website te kunnen. Iemand advies?