KLM App

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door StinusPax, 12 jul 2022.

  1. StinusPax

    StinusPax Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    28
    Na de laatste updates is de KLM app een stuk minder stabiel.

    - Geen stoelen meer kiezen
    - Geen UXP stand meer
    - Bugs; eternal scrolling etc.

    Meer mensen die dit ervaren?
     
  2. mitchelldejong

    mitchelldejong Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    3
    Ik werd constant uitgelogd tot de laatste update, maar het lijkt nu iéts beter. In elk geval een stuk minder smooth dan voorheen.
     
  3. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    537
    Trofeepunten:
    123
    Ik word ook steeds opnieuw uitgelogd.
    UXP stand zie ik ook niet.

    De AF en KLM app zijn samengegaan, en daarbij is helaas de AF app als basis gekozen. Vind die een stuk drukker en onoverzichtelijker dan de KLM app.
     
  4. Tommy

    Tommy Blue Tier

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    598
    Trofeepunten:
    123
    Ik zie de UXP (als Ultimate) nog wel. Maar als ik op mijn niveau klik staat er de uitleg van Platinum en niet meer die van Ultimate.
     
  5. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    2.000
    Leuk Bevonden:
    2.168
    Trofeepunten:
    408
    De oude versie was beter en het kiezen van stoelen is een uitdaging. Als het niet werkt in iphone of tablet dan kan het wel weer via web check in.

    En het uitloggen, ja daar vindt ik wat van…
     
  6. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.120
    Leuk Bevonden:
    967
    Trofeepunten:
    143
    Heel jammer dat de KLM app basically gewoon dezelfde app als AF is nu. Hadden ze het net zo goed kunnen integreren tot 1 applicatie :confused:

    Blijf me erover verbazen dat zelfs na deze update en het qua looks bijna identiek is als die van AF, de seat map in de AF app wel werkt en in de KLM app nog steeds 9/10 keer het niet doet. o_O
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  7. TheFlyingMarco

    TheFlyingMarco Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    65
    Trofeepunten:
    18
    Voorheen kon je gelijk zien hoeveel XP en Miles je kreeg dat kan ik nu niet meer vinden in de app.
     
  8. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1.457
    Trofeepunten:
    203
    Lukt mij niet meer op de boardingpas naar mijn Apple Wallet te krijgen. Hij wil alleen de boardingpas van mijn vriendin in de Wallet zetten. Vanuit de airfrance app werkt het gek genoeg wel gewoon.
     
  9. Menno

    Menno Silver Member

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    537
    Trofeepunten:
    123
    Soms moet je ze per stuk toevoegen.
    Eerst in de app de boardingpass van jezelf tevoorschijn toveren, en dán pas Wallet toevoegen.
     
  10. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1.457
    Trofeepunten:
    203
    Ook met de eigen boardingpas in beeld kon ik alleen die van mijn vriendin overzetten naar de Wallet. In de airfrance app werkte het inderdaad wel op deze manier.
     
  11. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    2.014
    Trofeepunten:
    333
    Ehm zijn jullie allemaal apple gebruikers?
    Ik heb Android en ik moet eerlijk bekennen dat de nieuwe app fantastisch is. Veel intuitiever en duidelijker. Heb hem nu een paar weken en ben nog nooit uitgelogd. Draait als een zonnetje!
    Dus ik ben er heel erg blij mee. Maar dat had ik al medegedeeld in het forum toen hij net geintroduceerd werd :D
     
    Ambtenaruh en DirkOnTour vinden dit leuk.
  12. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    2.000
    Leuk Bevonden:
    2.168
    Trofeepunten:
    408
    Ik heb een Iphone, ook als is company policy opeens weer een Samsung, ik weiger daaraan mee te doen, want ik weet allang dat het straks weer appel gaat worden dus hou ik de huidige nog wel een paar maanden aan.

    Maar de samsung tablet met android (want met een I-pad kan je dan weer minder applicaties draaien die ik nodig heb) daar werkt de app ook niet altijd even goed, al gebied eerlijkheid inderdaad wel te zeggen beter als op de Eifoon, want ik raak met de dag gefrustreerder.

    Oh daar kende ik die seatmap dus van, bij online inchecken zie je dat inderdaad ook. Ik ben conservatief, dus ik vond de oude KLM app prettiger.
     
  13. Christian

    Christian Administrator Captains

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    447
    Trofeepunten:
    83
    Nou helemaal eens. Dat elke keer opnieuw inloggen word ik ook helemaal simpel van. Je zou toch zeggen dat je een app test voordat je een update publiceert. Zal eens navraag doen bij KLM persteam waarom ze dit hun klanten aandoen :p.
     
  14. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.468
    Leuk Bevonden:
    1.265
    Trofeepunten:
    223
    Ik heb ook geen klachten op Android, mis alleen aantal miles en XP die je gaat verdienen met een trip.
     
    VinceG en DirkOnTour vinden dit leuk.
  15. thehyrax

    thehyrax Newbie

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Al die 1-ster reviews in de App Store zijn hilarisch, overigens heeft KLM een update uitgebracht en ik heb het uitlog-issue niet meer.

    Wat ik wel eerst had, was dat ik de boarding pas niet meer kon laden; ik kreeg gewoon een blauw scherm. Volgende week maar weer eens checken of ik hem nu wel krijg.
     
  16. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik heb ook Android en geen problemen.

    Als jullie overigens problemen leuk vinden adviseer ik de Tarom app;)
    Bijvoorbeeld : in die app kan ik van KL vluchten wel de stoelen kiezen maar niet die van Tarom zelf...:confused:. Hoewel ik dit nog niet echt heb geprobeerd omdat ik vrees dat mijn hele boeking in de soep loopt...
     
  17. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1.457
    Trofeepunten:
    203
    Na de update van gisteren is bij met het uitlog issue ook opgelost.
     
  18. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Wat een vreselijke update. Alles kost 5x meer klikken voor je iets kan zien en om de haverklap loopt die nog steeds vast.

    award ticket proberen te boeken loopt consequent vast in de nieuwe app.
     
  19. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    wanhopig wordt ik ervan. Nu WEEER uitgelogd en inloggen lukt niet wat catcha code wordt niet herkend. Waarom KLM waarom??
     
  20. Max2000

    Max2000 Blue Tier

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Vorige app had hier al problemen mee toen kreeg je steeds een foutcode. Maar nu lijkt het helemaal niet meer mogelijk om iemand uit te nodigen in je boeking voor de lounge. Lijkt ook niet op de website te kunnen. Iemand advies?
     

Deel Deze Pagina