Hotels.com rewards

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door RonaldW, 10 sep 2025.

1. RonaldW

RonaldW Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ben ik de enige die niet meer in de rewards pagina kan komen?
    Ik zie mijn bonus achten en stempels niet meer, niet in de app, niet op de website.
    Wel krijg ik meldingen over Onekeycash… ik kan nergens vinden dat ze gaan stoppen met de stempels en nachten maar ik begin nu toch te twijfelen..

2. vlieg8877

vlieg8877 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    117
    Trofeepunten:
    43
    Ik kan het totaal wel zien maar niet de gedetailleerde opbouw / activiteitenoverzicht. Denk dat er een storing is.
    Mijn gratis nacht is wel inwisselbaar.

3. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.275
    Trofeepunten:
    408
    Nu kan je de opbouw ook weer zien, maar dat kon gisteren zeker niet, mogelijk inderdaad een storing.

4. RonaldW

RonaldW Newbie

Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Dank allemaal!

5. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.058
    Trofeepunten:
    333
    Je moet de app en de site ook op Nederlands hebben staan. In andere talen/landen zijn de gratis nachten al afgeschaft.

6. Ozzietukker

Ozzietukker Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.275
    Trofeepunten:
    408
    Er was een glitch, maar als ze de gratis nachten, oftewel de 10% korting schrappen, waarom zou ik dan nog deze ota expedia gebruiken?

7. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.058
    Trofeepunten:
    333
    Ik weet niet of ze het in NL ook gaan afschaffen. Nu doe ik 80% van mijn boekingen met hotels.com (300 nachten), dat is gelijk afgelopen als ze het afschaffen.

8. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.315
    Trofeepunten:
    248
    Ik heb geen land in mijn profiel staan, maar krijg gewoon de stamps en nachten.

9. Durk

Durk Blue Tier

Leuk Bevonden:
    173
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb de "devaluatie" nog niet exact bekeken, maar ze doen toch de Expedia/Hotels.com/Vrbo samenvoegen en dan krijg je dus "punten" ipv "gratis" stays?
    Dit heet One Key, en dan vallen dus bijvoorbeeld vliegtickets en autohuur via Expedia er ook bij, ipv elk platform apart. Heb, zoals net gezegt, nog niet in verdiept maar het hoeft niet persé een devaluatie te zijn omdat je nu "tegoed" opbouwt ipv "gratis" nachten.

10. Jair

Jair Blue Tier

Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    33
    Mijn account is een jaar geleden 'per ongeluk' geconverteerd naar OneKey en daarom ben ik er destijds eens in gedoken. Ik geloof dat de regeling toen op 2% cashback uit kwam (dus 2 punten per 100 euro/dollar), en tot 6% voor elite members. Dus ten opzichte van de huidige 10% echt serieus veel minder.

En ja ik ben het met je eens dat als je je auto, vlucht én hotel via Expedia doet, het mogelijk interessant kan zijn, maar in vrijwel alle andere gevallen was het een aanzienlijke verslechtering. En met aanzienlijk bedoel ik: reden om te stoppen om via Expedia te boeken.

Na ongeveer een maand werd mijn account zonder waarschuwing ineens weer teruggezet naar het hudidge 'gratis nachten' programma, en sindsdien heb ik er niks meer over gehoord. Prima wat mij betreft.

Nogmaals: dit is hoe ik het vorig jaar heb ervaren, geen idee of er in de tussentijd dingen zijn gewijzigd.

Deel Deze Pagina