Zelf recent gebruik van gemaakt, snelle service van en naar London Paddington Station. Nu tot 30 november 2015 korting via code OFFER15
toch 6 pond korting.. Blijft gruwelijk duur vind ik. Gebruik het alleen als ik echt haast heb, anders gewoon de tube....
Ik pak tegenwoordig de Heathrow Connect, duurt 30 ipv 15 minuten en gaat 2 ipv 4 keer per uur. Per saldo dus binnen het uur op Paddington ipv binnen (max) een half uur. Scheelt de helft in prijs. Voor die 15GBP had ik wel de Express gepakt als ik in London was geweest tijdens de promo-periode...
zit volgende week een paar dagen in in de buurt London Heathrow, wat zou dan de makkelijkste/snelste manier zijn om ff snel het centrum in te gaan?
van Heathrow naar Paddington? Snelste manier? Heathrow Express. Wel ook de duurste manier (afgezien van taxi). Maar vrijwel gegarandeerd binnen 30 min. op Paddington en bij de rest van het tube netwerk.
http://euflyer.boardingarea.com/2014/11/24/new-heathrow-express-discount-code-save-6/ Hierbij nog wat extra codes.