Garuda Business Class BCN-AMS-CGK

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door ph-mkk, 21 jan 2015.

  1. ph-mkk

    ph-mkk Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    Ik wil binnenkort een vriend van me bezoeken in Jakarta.
    Nu heb ik een leuke prijs gevonden:

    BCN-AMS-CGK-AMS-BCN voor 533 euro waarbij AMS - CGK - AMS uitgevoerd worden door Garuda. Nu kan ik diezelfde vlucht krijgen in Business Class voor afgerond 1700 euro.

    Wat vinden jullie daar van? Is het waard om de portemonnee te trekken? Ik vind het wel interessant om dat in Business te vliegen. Daarnaast flink wat meer FB miles. (Zo'n 30K ipv 5K denk ik).
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    De Business Class van Garuda is echt prima, goed hard-product en ook de service is goed (al heb ik 'm alleen meegemaakt op LGW-AMS).
    Of het verschil van 1200 het verschil in product en service je het waard is kun je alleen zelf bepalen natuurlijk.
    Voor wat het waard is, de 25k meer FB miles zou ik op zo'n 250 euro waarderen.
     
  3. ph-mkk

    ph-mkk Newbie

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    3
    Bedankt! Ik had je stuk over Garuda gelezen, klinkt goed.
    Dat zet ook die miles wel even in perspectief.
    (Ik bereken eigenlijk nooit wat ze waard zijn)

    Overigens heb ik net ontdekt dat ik deze trip kan gaan combineren met een business trip, er is precies een exhibition gaande waar veel potentiële klanten en toeleveranciers zitten voor een product waar we mee bezig zijn. Even met mijn zakenpartner overleggen maar ik denk dat de keuze dan snel gemaakt is :)
     

Deel Deze Pagina