30 M&M miles per euro bij Booking

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door RobertFB, 3 dec 2023.

  1. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
  2. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    Echt een topdeal. Vooral in acht nemende dat alle boekingen die je voor 31 december meetellen. Dus als je refundable boekingen maakt voor 3/K heb je al een LH F ticket bij elkaar gesprokkeld.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  3. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    846
    Trofeepunten:
    348
    Wacht, je kunt het verblijf cancelen en alsnog de miles krijgen?
     
  4. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    Nee dat niet. Ik bedoelde eigenlijk dat je ver vooruit kunt plannen. Dus ik boek het nodige in 2024 met deze actie, zelfs als ik nog niet helemaal zeker weet of het verblijf wel doorgaat. Excuses voor de verwarring.
     
    SvnKngs vindt dit leuk.
  5. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    Volgens mij worden die miles pas bijgeschreven na je verblijf - maximaal 64 dagen na je verblijf. Maximum te verdienen 150.000 miles.
     
  6. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    Van dat eerste was ik op de hoogte, geen probleem. Maar die 150/K wist ik niet, waar staat dit?
     
  7. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.214
    Leuk Bevonden:
    1.061
    Trofeepunten:
    223
    Zie bijlage, was een pop-up...
    Algemene voorwaarden was een verwijzing naar die van M&M.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Laatst bewerkt: 5 dec 2023
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  8. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    Bedankt. Opmerkelijk dat deze niet in de voorwaarden van de promotiepagina staat. Tot op heden die cap niet eerder ergens gelezen. Dan gaan we na de 150/K maar verder met het account van mijn vrouw ;-)
     
    Ruut vindt dit leuk.
  9. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    Ja, opmerkelijk dat het niet in de T&C staat, maar pas later
     
  10. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.801
    Leuk Bevonden:
    2.627
    Trofeepunten:
    428
    Lekkere deal. Zojuist maar even het voortouw genomen in het boeken van een appartement voor een vriendenweekend naar Berlijn ;)
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  11. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    Ik kreeg ook al de opmerking "huh maar jij vond het toch juist niet slim dat zoveel mensen bij Booking.com boeken".
     
  12. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.801
    Leuk Bevonden:
    2.627
    Trofeepunten:
    428
    Haha, stukje eigenbelang he ;)

    Wel jammer dat voor m'n komende Thailand trip alle hotels inmiddels stuk duurder zijn dan toen ik ze had geboekt enkele maanden terug. 150 euro extra betalen en 20.000 miles er voor terugkrijgen, is dat een beetje te verantwoorden qua extra kosten?
     
  13. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    Dat is wel zuur inderdaad. Die 20/K miles hebben een waarde van zo'n € 250.00 tot € 300,00.

    Bij Miles & More is het wel zo dat je echt duidelijk voor ogen moet hebben welk doel je hebt. En alleen als dit haalbaar is hebben die miles een waarde van € 0,0125 á € 0,015.

    Je kunt regelmatig SQ J tickets naar Azië boeken via M&M voor slechts 71/K. Daar heb ik vorig jaar twee stuks van geboekt, dus obviously haal je die 1,5 cent dan wel. Met een LH F ticket van 91/K ook wel. Het probleem is dat de miles vervallen en dat aanvullen normaliter redelijk lastig is. Voor COVID waren er veel vaker lucratieve en creatieve acties waarbij je vrij makkelijk je saldo kon aanvullen.
     
  14. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.801
    Leuk Bevonden:
    2.627
    Trofeepunten:
    428
    O ja ik zie het idd op de site van M&M, ze kijken echt specifiek naar wanneer je de miles hebt gehad. Ik heb idd niet echt een doel dus dan is het misschien niet verstandig m'n hotel te annuleren en duurder te herboeken :)
     
  15. RuudHier

    RuudHier Blue Tier

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    28
    Kwam er recent achter dat je via een referral link regelmatig meer betaalt voor dezelfde boeking.

    Kan om tientjes gaan maar ook meer. Vaak zijn de voorwaarden dan ook net anders (bijv. later mogen annuleren). Erg kwalijk en vraag me af of het wel mag?

    Op deze manier is het de miles niet waard. Dit gebeurt ook via FB Earn Miles site.
     
  16. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.801
    Leuk Bevonden:
    2.627
    Trofeepunten:
    428
    Klopt helemaal wat je zegt. Altijd even goed kijken wat je betaald via een refferal en dan voor jezelf beslissen of het de meerprijs waard is.
    Het is overigens niet altijd meer, geen idee hoe ze dat inregelen.
     
  17. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    444
    Trofeepunten:
    63
    Kortom: een sigaar uit eigen doos.
     
  18. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    Dat is soms inderdaad het geval. Ik check het ook altijd, maar bij een groot deel van de hotels is de prijs gewoon hetzelfde gelukkig.
     
  19. RuudHier

    RuudHier Blue Tier

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    28
    Het lijkt vooral bij kleinere hotels te gebeuren, niet bij de grote ketens. Vaak doordat bepaalde prijsklassen niet beschikbaar zijn via referrals en andere niet via directe link.

    Het gaat soms om tientjes per nacht en zo veel zijn de miles meestal niet waard.
     
  20. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.463
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Trofeepunten:
    483
    Ben vandaag nog even driftig aan het boeken geweest. Uiteindelijk alles bij elkaar opgeteld en kom uit op 70.684 miles. Dat is bijna een Business Class ticket met SQ naar Azië, dus ik ben hier tevreden mee. Met de miles die ik nog heb staan waarschijnlijk voldoende voor een F ticket met Lufthansa.

    Prachtige actie was dit.
     
    Miya, SvnKngs, Vliegende_Keep en 4 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina