Vanuit Curacao de beste wensen! Ik moet toegeven dat het toch een beetje pijnlijk was om vanochtend m’n KLM app te openen en m’n XPs te zien halveren en m’n Marriott app met ‘0 nights’ te zien. Wellicht had ik dat mezelf niet aan moeten doen
Thx! Hotel vind ik prima, gisteren geen upgrade gekregen ivm vol en de 31e. Vanmorgen meteen upgrade ontvangen bij het ontbijt en free late check out. Net even gezwommen. Russen zijn erg vriendelijk (vooroordeeltje denk ik) en nu leuk uitzichtje vanaf de 19e verdieping
Groetjes uit de BA first class op Heathrow. Vandaag gebruik gemaakt van de check-in bij de first wing en binnen 5 minuten was ik door security en zat ik in de lounge. Dank voor de tip @Lionell uit je Phoenix verslag .
Die first Wing is zeker prettig. Vorige week voor het eerst zelf geprobeerd toen ik mee reisde met een BA Gold. Erg rustig en super vriendelijk bij security. Dat kun je van schiphol in de Priolane niet zeggen...
Die is echt goed trouwens. Ik heb echt met een oliebol in de hand z.s.m. via mijn mobiel geboekt en ben aardig wat meer kwijt (zo'n € 1200,00). Nog steeds goed natuurlijk, maar toch
Heeft iemand een tip voor een app (of site) om je vakanties vast te leggen? Wat ik mis in Esplorio en Polorsteps is de optie om samen te reizen (te taggen). Facebook blijft Facebook, dus daar wil ik vanaf. Echter is dat wel wat ik zoek ongeveer, tijdslijnen, locaties, foto's toevoegen. Insta is ook FB Het gaat mij vooral om de herinneringen, niet om het delen met de wereld. Een blog is me teveel werk
En.. hoe was beviel Air China en de A350 in het bijzonder? (Binnenkort zal er wel weer een sale zijn in het kader van Chinees Nieuwjaar)
Ja goed! Net geland in FRA en was een toptrip. Alleen heel vreemd; we werden met de reizigers uit BKK aan de gate opgewacht, moesten wachten, kregen nieuwe boardingpassen, moesten voorbij de health sectie, werden nog 2 keer gecontroleerd...duurde in totaal ruim anderhalf uur, die tijd had ik gelukkig, maar we kregen echt 0 info wat ze aan het doen waren.... Ik zal er ff een tripreport van maken, heb wat gefilmd namelijk. De nieuwjaarssale is net geindigd geloof ik (insideflyer.de)
Ja dat is zo gemakkelijk, als je veel door LHR komt dan zou je alleen daar voor al BA Gold willen blijven
Op UA909 ORD- AMS werd iemand die voor me zat met vreselijke vliegangst vlak na vertrek uitgenodigd om mee naar voren te komen en in de business te gaan zitten. Ik vond het fijn om te zien dat er nog zo veel menselijkheid aan te pas komt terwijl de luchtvaartsector soms steeds meer op lopende band werk lijkt.
Lekker bezig daarzo. Blijf steken op 9448 kilometer. Was volgens de KLM purser de enigste NL sprekende SLC in de cabine, 2e keer dat ik dat hoor, veel connecting SLC in de cabine. Voor een vlucht vanuit AMS had ik toch wel een andere Vlaming/Nederlander verwacht. Misschien starten ze wel op AMS maar gaan ze net als alle KLM SLC voor de goedkopere connecting/indirecte vluchten van de conculega's
Groetjes uit de AF lounge op CDG. Eerste keer, wat zit ie vol! Niet héél fijn loungen zo, maar glaasje bubbels is niet verkeerd
U yes ik zit beneden. Wel geswitched naar de lounge die iets verder weg van de gate is, maar das echt geen enkel probleem wmb.