Een update over de nieuwe lounge. Bron: Business Traveller https://www.businesstraveller.nl/kl...aholic&utm_medium=email_this&utm_source=email
Klopt! En het wordt hoog tijd dat de lounge en catering gaat veranderen want het wordt er niet beter op zeg .... pffff
Het nieuwe gedeelte van lounge 52 is vandaag geopend. Van het bestaande gedeelte is een deel afgesloten wegens verbouwing.
Mooi! Maandagochtend bedroeg de wachttijd voor de douches in non-Schengen nog 3.5 uur. Jawel, drie-en-een-half-uur. In de Schengenlounge was het ook 2u namelijk, want vanwege een lekkage waren er al een paar dagen maar 2 douches beschikbaar. Ben zeer benieuwd naar het nieuwe gedeelte van lounge 52..
https://zakenreis.nl/luchtvaart/opening-klm-lounge-wederom-vertraagd/ Boet Kreiken, executive vice president customer experience bij KLM, voegt daar later aan toe: “Op 23 oktober gaat het tweede, verbouwde gedeelte van de Crown Lounge open. Dan moet het eerste gedeelte even dicht, voor de finale aanpassingen. Eind november hopen we vervolgens 100 procent gereed te zijn en de volledige lounge in gebruik te kunnen nemen.” Ga er vrijdag 25 een kijkje nemen. Ik ben benieuwd...
Ik was 23 oktober even in de lounge rond lunchtijd. Ik had maar kort de tijd, maar de eerste indruk was zeker positief. Rond lunchtijd was er een aanbod van pokebowls, sandwiches met kaas, wraps, en wat warme gerechten (de meatballs niet gespot ) en nog een self-service buffetje. Naast de koffie automaten was er een koffie barretje waar je koffie kon laten bereiden, en de bar was geen selfservice maar had bartenders. Over de douches kan ik niks zeggen,en de bar en het terras boven waren inderdaad gesloten vanwege werkzaamheden.
Nieuwe deel ziet er goed uit. Was vrij rustig deze ochtend. Veel werkplekken en mooi interieur. Buffet ook groot en goed aanbod. Gedeelte met de mooie houten trap is nu tijdelijk dicht.
Ik was 27 sep, rond 09u, in lounge 52. Het was heel druk, alle stoelen vol. Ging voor het eerst weer sinds de verbouwing is gestart. Wij vonden het meer een bedrijfsrestaurant waardig. De catering was niet reuze interessant. Ook de opzet van de eenvoudige tafels en stoelen vond ik maar armzalig. Een lekkere plek om te relaxen heb ik niet echt gevonden. Zoals de grote bruine chairs van voorheen? Het leek er nu meer op dat men zoveel mogelijk pax in een ruimte wilde opvangen en dat er ook nog iets kleins te gebruiken was voor hen. Een beetje een desillusie.
Als ik de post boven jou zo lees gaan ze daar misschien ook de bruine chairs weghalen en vervangen door harde tafelstoeltjes...