7 weken geleden heb ik in een hotel overnacht geboekt middels Hotels.com via Earn Online Flying Blue. Nu nog steeds geen miles bijgeschreven gekregen. Hoe lang duurt zoiets? Ik had direct na het boeken wel een mailtje van FB dat ze mijn transactie hadden geregistreerd. Geen zin om weer te mailen/bellen voor paar honderd miles, maar storend is het wel.
Het komt mij voor dat dit gebruikelijk is. Maak zelf gebruik van cashbacktotaal in combinatie met hotels.com en dit duurt ook heel lang. Wacht nog op transacties uit maart. Tot en met februari is dit bijgeschreven.
Helaas heeft mijn vrouw de amenity kits gedoneerd in Indo, maar heb nog 2x lege heren (emirates) (business) en 6x baby (emirates)(business)
Je kunt aankloppen bij de Geschillencommissie (niet gratis, tenzij je in het gelijk wordt gesteld): https://www.degeschillencommissie.nl/over-ons/commissies/reizen/ KLM is ANVR-lid en erkent daarmee deze geschillencomissie.
Dank. Ik heb zojuist een telefoontje gehad van mijn rechtsbijstandverzekering. Kwestie is te kostbaar om verder te behandelen, kreeg € 150,00 vergoeding als een soort afkoop. Dat ga ik gebruiken voor deze geschillencommissie. Ik kan relatief eenvoudig een ander award ticket boeken bij een ander programma, maar ik merk dat mijn ergernis over het amateuristische Flying Blue programma daar nog een beetje te groot voor is.
Ik betwijfel ten zeerste dat de ANVR sec vliegtickets behandelt, laat staan die geboekt via Frequent Flyer programma's.
Mocht er iemand binnenkort met Alitalia vliegen: ik heb 2 ongebruikte wifi-codes voor 10mb. DJSGDTJR EGKNUMHE Laat even een reactie achter als je er een gebruikt hebt, dan hoeft een ander niet te balen ;-)
Ga ik een keer met KLM....vanochtend na mijn optreden direct de auto in.....om 5 op het vliegveld van BRU...om 6 uur boarden....na 10 minuten horen we dat er wat mis is gegaan met het loskoppelen van de brug....de slang van de airco zat per ongeluk nog vast en daarom was t toestel beschadigd....vljcht gecancelled.....heb ik weer....ben gelukkig wel omgeboekt op een directe vlucht van Brussels airlines 10 uur later...maar tjonge jonge....
Denk niet dat ik 600 ga krijgen...korte vlucht he...denk eerder de 250...maargoed. Ik moest een optreden halen en dat haalde ik niet...balen. Uiteindelijk wel nog goed gekomen. Trouwens...de nieuwe loft lounge op BRU was wel prima vertoeven! Zelfs met slaapcabines....
Ik ging er voor het gemak even vanuit dat het een short haul vlucht met een transfer in AMS was. Als dit het het geval is dan heb je sowieso recht op de 600e euro compensatie omdat je later dan 4 uur op je eindbestemming aankomt. Dit lijkt mij geen sprake van overmacht, meer een bedrijfsrisico van KLM.
Was bru - ams - got....is niet de regel dat wanneer t minder dan 1500 miles is je maximaal 250 kan claimen?
En hierom ga je altijd voor een window seat. Een prachtig watersaluut vanuit stoel 18A over een Fokker-100 met inauguratie vlucht Brisbane - Alice Springs
Net nog een goede deal binnen geharkt. Moet midden augustus naar Myanmar...maar vluchten daarheen zijn zo duur...eigenlijk is alles in Thailand deze zomer duur met een beetje OK maatschappij...en toevallig...kwam ik op een fare uit van 620 euro...retour van BRU naar UTP (Pattaya) wat meestal juist een hele dure bestemming is (bkk is veel goedkoper normaal)...waar de prijzen normaal echt rond de 800 / 850 liggen! En met QR, altijd een fijne maatschappij + gratis stopover in Doha...niceeee
Er gaat oprecht geen reis voorbij zonder dat een van mijn vluchten geannuleerd wordt (karma?). Deze keer hebben ze me op een onmogelijke manier omgeboekt. Mijn vlucht naar Amsterdam vertrekt wanneer ik nog in het vliegtuig van MIA naar DTW zit. Enig voordeel is dat ik nog nooit zo'n spannende "headline" voor een boeking heb gehad!
Gisteren de hele avond lopen puzzelen om een Cathay Award vlucht in elkaar te puzzelen. Ik kreeg behalve op Asia Miles, nergens meer resultaat wat ik eerder wel op BA.com kreeg. Wat blijkt: bijna al de Cathey Award availability is sinds gisteren verdwenen. Voor het geval jullie tegen hetzelfde probleem aan lopen leek mij dit wel handig om te melden https://thepointsguy.com/news/cathay-pacific-award-availability-glitch/
Iemand tips voor een hotel nabij LAX voor komende week? Mijn belangrijkste wens is dat de kamer geluidsdicht is; dus geen geluid van buiten als het kan. Afstand max half uur rijden met taxi of OV (tijdens spits) ,prijs maakt me minder uit. Hotels genoeg maar of het een rustige kamer heeft of niet kom ik niet echt uit.