Je zou natuurlijk voor Duitsland en Polen en ook voor sommige bestemmingen in Azië kunnen kiezen voor KL. Daarnaast als je bovenstaande overweegt denk dan na over een status match van je platinum bij Turkish. Hier krijg je dan gelijk star alliance gold en moet je een x aantal miles/vluchten maken met TK om deze te verlengen. Er zijn hier wel forum leden die succesvol gematched hebben. Ik geloof @RickJansen als ik het goed heb en volgens mij ook @ErikBenjamin. Zij zouden eventueel je meer hierover kunnen vertellen en als ik me niet vergis hebben we ook dit draadje
De stad in Polen is geen SkyTeam bestemming, geen KLM helaas. En die in Azië ook niet. Ik wist niet van het bestaan van het Turkish draadje... ik ga het lezen. Zo kom ik verder, thnx
Ah, naja, dat zei ik dus ook. Dat loungepersoneel bij KLM was er nogal halsstarrig in. We zijn ook weggegaan. 35 euro is echt teveel voor wat de KLM lounge biedt. Ik had het overigens ook nog nagevraagd bij de Platinum service lijn, en daar wisten ze ook niet precies wat het beleid was, maar konden wel in een notitie iets vinden over dat 18-24 15 euro of 2500 miles. Overigens wel belachelijk om zo vaag en klantonvriendelijk te zijn tegenover je Platinum klanten. De lounge was ook zo goed als leeg.
Klopt het dat op klachten niet binnen de beloofde 5 werkdagen gereageerd wordt? Ik probeer nu al weken een award ticket te wijzigen. Ik heb schriftelijk bewijs dat de uitvoerende airline beschikbaarheid heeft, maar FB zegt "Ja sorry, wij hebben het niet beschikbaar".
Net gebeld met Flying Blue. Een lekker ongeïnteresseerde medewerker gaf aan dat de 5 dagen niet gehaald worden. Binnen 3 tot 6 weken (!) kan ik een reactie tegemoet zien. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat FB geen toegang heeft tot de inventory. Mijn huidige ticket is geboekt in klasse "O" en Garuda heeft me bevestigd dat hier momenteel 2 plaatsen open zijn. Ik heb random gezocht op de FB website, maar het lijkt er op dat dezelfde vlucht in het gehele niet te vinden is. Lijkt mij toch meer een ICT issue dan dat FB er geen toegang toe heeft.
Het verschil in medewerkers aan de telefoon is erg groot vind ik. Een paar weken geleden had ik een dame aan de telefoon die haar uiterste best deed om me te helpen terwijl ik een dag later een hork aan de lijn had die maar wat dingen aan het voorlezen was.
Ja heb ik gedaan (herhaaldelijk). Ook via Social Media, waar ik ook screenshots heb meegestuurd. Het komt er op neer dat ik hoog of laag kan springen, maar ze doen niets. Dan heb ik eigenlijk nog geluk dat de vlucht pas in oktober is en ik het er redelijk op aan kan laten komen.
Heb inmiddels een andere route gevonden, waar ze wel beschikbaarheid voor konden vinden. Maar natuurlijk: ja, maar hier rekenen we dan wel 57.500 miles voor in plaats van de huidige 25.000 miles. Dit terwijl me eerst is verteld dat bij een wijziging alleen wijzigingskosten voldaan moeten worden en er geen herberekening van het aantal miles zal plaatsvinden. Bovendien probeer ik al vóór 1 juni het award ticket te wijzigen en bieden ze me geen alternatief. Ik was al geen fan van Flying Blue, maar ik wordt er zo langzamerhand knettergek van. Heb bijna het idee dat ze me bewust dwarsbomen. In de VS kun je op een gegeven moment bij de DOT aankloppen in dit soort situaties. Wat zijn mijn mogelijkheden in dit geval, mocht ik er met FB met uitkomen?
Ik herken je verhaal met award boekingen. Ik denk dat vluchten met partner airlines nog niet (helemaal) goed in het systeem staan. Zelf wacht ik ook al twee weken op een reactie op mijn retroclaim voor twee vluchten met AF-KLM zelf ntb.
Ik weet niet hoe of waarom, maar waarschijnlijk puur geluk. Ik ben uitgenodigd voor de editie van 2019!!! Er worden per jaar slechts 52 deelnemers toegelaten waaronder afgelopen jaren echt top-atleten. Lopers van team Salomon en de Nederlandse Ragna Debats (wereldkampioene trail running), dus echt mazzel! Trainingplan kan worden opgesteld
Ik heb geen enkele competitie ervaring met dit soort evenementen. Loop in oktober m'n eerste halve marathon en in april de marathon van Antwerpen. Maar mij hoor je niet klagen haha