Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
De hotelketen Hyatt heeft een nieuwe merk aangekondigd, The Unbound Collection By Hyatt. Dit is een zelfde soort merk als de Tribute Portfolio van Starwood. Het idee is ongeveer hetzelfde als dat van Starwood, namelijk dat de hotels hun eigen naam en karakter houden waarbij Hyatt het management, de marketing en het loyaliteitsprogramma doet.
The Unbound Collection By Hyatt
Bij de aankondiging zijn er een viertal hotels die vallen onder The Unbound Collection By Hyatt:
- Hotel du Louvre in Parijs, Frankrijk
- The Driskill Hotel in Austin, USA
- Carmelo Resort & Spa in Carmelo, Uruguay
- Coco Palms Resort in Kauai, USA
Deze hotels zijn per direct te boeken bij Hyatt, behalve het hotel in Kauai. Dit hotel is onder renovatie en zal begin 2018 openen. In de toekomst zullen er meerdere hotels toegevoegd worden aan deze collectie. De hotels in Parijs en Austin kun je per direct boeken met Hyatt Gold Points voor 20.000 punten. Het hotel in Carmelo is op dit moment niet te boeken via Hyatt Gold Points.
De CEO van Hyatt, Mark Hoplamazian, heeft het nieuws aangekondigd via deze video op YouTube. Daarnaast zegt hij het volgende over The Unbound Collection By Hyatt:
“The Unbound Collection by Hyatt provides us with a myriad of opportunities to grow, not only in new markets, but also in places we know our guests want to go. The collection of properties will allow us to reach the modern traveler who seeks one-of-a-kind experiences, but also wants the reassurance and loyalty program that comes with our brand,” said Mark Hoplamazian, President and CEO of Hyatt Hotels Corporation. “What really excites us about The Unbound Collection by Hyatt is that this portfolio provides rich social currency through story-worthy, shareable experiences that guests will take with them long after their stay.”
Wat vind jij van deze aankondiging van Hyatt?
Geef een reactie