Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Medio 2017 introduceerde KLM het Anytime For You concept in de World Business Class. Hierbij krijgen passagiers meer keuze en controle over wat zij wanneer eten. Zo wil KLM tegemoet komen aan het verschillende ritme van (vooral transfer) passagiers en ook de concurrentie aan gaan met andere airlines die een persoonlijker service in Business Class aanbieden. Het concept begon op vluchten naar Johannesburg en is inmiddels uitgebreid naar Bangkok, Osaka en Tokio. Voor komende zomer waren Shanghai en Kaapstad ook al aangekondigd. Daar komt nu een bestemming bij: Atlanta.
Anytime for You uitbreiding en trials
Atlanta is de eerste Noord-Amerikaanse bestemming waar KLM de Anytime for You service introduceert per 1 juli. KLM zal uiteraard de feedback van passagiers monitoren. Over het algemeen gaat de klantwaardering op vluchten met de service, gemeten in de Net Promotor Score, omhoog.
Ondertussen wordt ook onderzocht of een on-demand concept mogelijk is op kortere vluchten, zoals naar Dubai.
Geef een reactie