KLM: Anytime for you service in World Business Class1 min leestijd

KLM anytime for you

Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.

Vanaf volgende maand introduceert KLM een nieuw serviceconcept in de World Business Class. Onder de noemer ‘Anytime for you’ krijgen passagiers meer keuze en controle over de maaltijdservice. In eerste instantie zal dit concept op vluchten tussen Amsterdam en Johannesburg beschikbaar zijn. In oktober volgt een tweede bestemming die nog bepaald moet worden. Het plan is om hierna het serviceconcept gefaseerd op andere routes in te voeren.

Maaltijdservice

Anytime for you concept

Passagiers krijgen aan het begin de normale menukaart met driegangen diner of lunch voor de reguliere maaltijdenservice. Daarnaast biedt het Anytime menu 8 koude of warme, zowel hartige als zoete gerechten die tijdens de hele vlucht kunnen worden geserveerd. Zo kan een passagier kiezen om de normale ronde over te slaan en later wat te eten.

Miriam Kartman, Executive Vice President voor Inflight Services:

KLM wil haar passagiers steeds een uitstekende reiservaring bieden. Hierbij hoort ook de mogelijkheid om op persoonlijke voorkeuren in te spelen, en rekening te houden met verschillende bioritmen. Met ‘Anytime for you’ wil KLM aan de wensen van individuele reizigers tegemoet komen. De extra zorg en aandacht van KLM-cabinepersoneel, dat speciaal voor dit concept zal worden getraind, maakt dit een persoonlijk en flexibel product – een ervaring die onze World Businessclass-passagier bijblijft.

Conclusie

De invoering van dit concept zal passagiers zeker bevallen. Vooral voor een netwerkmaatschappij als KLM zijn de vaste maaltijdrondes niet altijd geschikt voor iedere passagier. Gezien het feit dat enkele Golfmaatschappijen al langer een dine on demand concept hebben, maakt dit KLM ook meer concurrerend in Europa.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *