WBC Window Stoelen

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Bento, 26 jan 2017.

  1. Bento

    Bento Newbie

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    8
    Ik zit normaal graag aan het gangpad zodat ik makkelijk eruit kan om bijvoorbeeld naar het toilet te gaan. Hoe zit dat bij de KLM WBC stoelen als ze in de volledige platte stand staan? Kan je dan als je in een window seat zit makkelijk over/om je buurman/vrouw heen om bij het gangpad te komen?
     
  2. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Dit vroeg ik mij laatst ook af. Alitalia had tijdens mijn laatste trip een prima indeling, 0 last van je buurman. Maar als ik kijk naar KLM WBC is de indeling alles behalve handig.
     
  3. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Is niet ideaal, maar op zich wel te doen hoor. Het is mij gelukt om over mijn buurman heen te stappen zonder hem te wekken. Als was de verleiding wel groot, want hij snurkte.
     
    rezag, Denzi en Bento vinden dit leuk.
  4. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Enkele stoelen in de 747 en alle stoelen in de 787 zijn handig omdat alle stoelen aan het gangpad zitten. Persoonlijk kies ik altijd een van die vluchten of een stoel aan het gangpad omdat ik niet over iemand heen wil. Het nadeel is wel dat er 's nachts mensen tegen je aan kunnen komen bij het langs lopen of dat degene naast je naar de wc wil. Aan boord van AF A380 kies ik ook altijd voor de middelste rij, daar zit tenminste elke stoel aan het gangpad. Als je de buitenste rijen hebt is dat niet het geval.
     
    Bento vindt dit leuk.
  5. caliform

    caliform Newbie

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Het is best goed te doen, hoor. De stoelen zijn niet zo breed en je kan er redelijk makkelijk overheen klauteren.

    In de 787 heb je altijd direct aisle access.
     

Deel Deze Pagina