Problemen met Amex FB bij Pointshound ?

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door kluebirby, 14 jun 2015.

  1. kluebirby

    kluebirby Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hoi allemaal,

    Ik probeer nu een hotel te boeken via Pointshound met mijn Amex FB kaart, maar krijg steeds een foutmelding: "We're sorry, our system can not authenticate the information you have provided. An information mismatch has occurred. Please verify your credit card and billing information are correct and try again."

    Ik heb alles gecontroleerd en een paar keer geprobeerd, maar nog geen succes. Vroeg me af of andere hier ook problemen mee hebben? Iig, ik zal Amex morgen bellen, om te kijken of het daar aan ligt, maar was nieuwsgierig wat jullie ervaringen zijn.
     
  2. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.024
    Leuk Bevonden:
    1.203
    Trofeepunten:
    448
    Misschien een probleem bij AmEx? Had net hetzelfde met mijn kaart bij een andere webshop... Authenticatie mislukt
     
  3. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik heb ongeveer vijf weken geleden een boeking gedaan bij PointsHound, betaald met Amex FB Gold. Geen problemen. Twee weken later boeking weer gecanceld, binnen een week keurig refund gekregen zonder administratiekosten o.i.d. dus mijn ervaringen met PointsHound i.c.m. Amex FB Gold zijn goed... los van het feit dat ik toch afzag van mijn boeking maar dat had heel andere redenen (eBookers was in dit geval 25% (!!!) goedkoper en zoveel zijn die miles voor mij nou ook weer niet waard).
     
  4. menzo2003

    menzo2003 Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    Je hebt bij pointshound ook een best rate garantie. Al meerdere malen met succes gebruikt.
     
  5. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ja, maar let op: niet alle hotels die worden aangeboden via PointsHound komen hiervoor in aanmerking!
     
  6. menzo2003

    menzo2003 Newbie

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    35
    Trofeepunten:
    18
    Dat is waar maar bij het merendeel van de hotels werkt het wel.
     
  7. mrot

    mrot Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ik heb verwoede pogingen gedaan om een hotel te boeken. Constant autorisatie error maar wel credit card reservering. Hotel weet van niets dus geen boeking. Ook via fb of pointshound account geen transactie. Ik vind dit triggy. Krijg ik achteraf diverse boekingen voor mijn kiezen?
     

Deel Deze Pagina