Parkeren BRU

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Milanello, 23 apr 2016.

  1. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Goedemorgen!

    Ik ga komende zaterdag een weekje naar Punta Cana (DR) en ik vertrek vanaf BRU (met JetAirFly). Geen miles o.i.d., maar wel een rete-goedkope vlucht.

    Zijn er al mensen die ervaring hebben met JetAirFly?
    Ik zoek ook nog goedkope parking, maar het goedkoopste waar ik op uitkom is rond de 60 euro (30-4 / 8-5) Iemand nog tips? Thanks!
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Bij Ibis kun je voor 69 euro een Park Sleep en Fly arrangement boeken. Je kunt dan 7 dagen parkeren, dag extra is 10 euro goedkoper. Weet niet hoe laat je vertrekt/terug komt maar kan het overwegen waard zijn.
     
    Milanello vindt dit leuk.
  3. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Bedankt, goede tip! Als ik slechts 1 nacht boek, kan ik dan wel 7 dagen de auto laten staan? Via de website zie ik nergens hoe ik kan aangeven dat ik nog 1 dag extra (8 dagen in totaal) de auto wil parkeren.
     
  4. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Is geen probleem. De vorige keer moest ik bij terugkomst mijn kaartje omruilen. Dan kun je alsnog de extra dagen bijbetalen.
     
    Milanello vindt dit leuk.
  5. Kasel

    Kasel Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Een aantal jaren geleden zijn wij meerdere keren met jetairfly gevlogen naar de DR, wij kozen dan altijd voor het NH hotel, hier kan je gratis in de parkeerkelder 14 dagen parkeren.
    Te boeken via https://www.jetair.be/nl/hotel/Belgie//NH Brussels Airport-87707
    Een van de meest uitgebreide ontbijt buffetten die ik gezien heb.
    Je kan eventueel 's ochtends met je eigen auto even naar het vliegveld gaan om de koffers in te checken waarna je nog even het ontbijt meepakt in het hotel om dan vervolgens door de shuttle naar het vliegveld gebracht te worden.
     
    Milanello vindt dit leuk.
  6. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Bedankt! Onze vlucht gaat om 8.00, ontbijt pas vanaf 7.00 dacht ik. Dat gaat helaas niet lukken dus. Wel een goede tip!

    Dankjewel! Ik ga vanmiddag het IBIS in Brussel boeken.
     
    jongesander vindt dit leuk.
  7. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Toch nog een vraag ;). Zie in de voorwaarden het volgende staan:

    "Dit speciale tarief en de parkeeraanbieding gelden alleen op vertoon van reisdocumenten waaruit blijkt dat het reisarrangement via een touroperator is geboekt (vlucht + hotel). "

    Ik heb de vlucht via JetAirFly, het hotel via een andere Duitse site. Geen vlucht-hotel-arrangement dus. Doen ze daar moeilijk over? Daarnaast, ik kom vrijdagavond aan, en zondagochtend 6 uur ben ik terug in het hotel om mijn auto op te halen. Dan rekenen ze die vrijdag en zondag ook ben ik bang?

    Nogmaals bedankt!
     
  8. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik liep ook tegen die bepaling aan inderdaad. Heb toen gebeld en ze gaven aan dat het geen probleem is zolang je maar een geldig ticket hebt. Ze hebben overigens nergens om gevraagd in mijn geval.

    Op je laatste vraag moet ik het antwoord schuldig blijven. Misschien even bellen met Ibis?

    Mijn ervaring is dat ze niet zo moeilijk doen.
     

Deel Deze Pagina