Op zoek naar mijn eerste mileage run

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door kevintje1998, 3 mrt 2016.

  1. kevintje1998

    kevintje1998 Newbie

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Goedemiddag,

    Na het lezen van diverse fora op gebied van mileage running lijkt het mij erg leuk om dit zelf ook een keer te proberen.
    Op internet en m.b.v. de ITA matrix heb ik hiernaar gezocht maar ben ik er niet in geslaagd om een leuke deal in de wacht te slepen, ook niet na het lezen van diverse artikelen met tips & trucs.
    Zijn er op dit moment goedkope, lange vluchten beschikbaar voor dit jaar? En hoe zou ik zo een vlucht vervolgens moeten boeken?
    Ik snap dat ik niet de eerste ben die met deze vragen zit maar hoop toch dat er iemand is die mij op gang wilt helpen :)

    Vriendelijke groet, Kevin
     
  2. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Heb je ook het stuk van @Lionell op de frontpage gelezen?

    Het hangt namelijk erg af van je doel en bij welk programma je wilt sparen.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hi @kevintje1998 , eerst en vooral welkom op het forum van InsideFlyer NL :)
    Op onze frontpage staan momenteel 2 artikelen, eentje is een verslag van één van mijn mileage runs en die is hier te lezen. Het andere artikel legt uit over hoe ik te werk ben gegaan om een mileage run te boeken en die is hier te lezen.

    Zoals @jongesander schreef hangt het af van je doel van de mileage run, wil je het doen voor het plezier, of heb je als doel dat je award miles wil sparen of misschien elite qualifying miles (EQM) wil sparen om zo elite status te behalen?

    Als je nog meer vragen hebt, dan horen we het graag :)
     
    jongesander vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina