Iemand enig idee hoe ze in Amstelveen omgaan met het omboeken van een ticket naar Milaan nu heel Italie op slot zit wegens Covid-19? Ik heb binnenkort een tripje geboekt maar betwijfel of ik nog wel naar Milaan wil en kan volgende maand. Enige kans om het ticket/de bestemming te veranderen naar een andere bestemming, ook al is het geen full flex ticket ? Ik ben FB Gold mocht dat helpen, ticket was tbv een run om Platinum te worden.
Ik zou zeggen, probeer even te bellen en vraag of het kan. Maar zolang BZ geen negatief reisadvies geeft naar Italië, denk ik dat je ticket valide is.
Hi @JdV , ik zie nu dat er een negatief reisadvies is afgegeven voor noord-italie. Dus ik zou zeker even bellen!
Ik open de NOS-app en zie het negatieve reisadvies staan. Ik zou zeker even bellen, zij kunnen je vast verder helpen. Succes en laat ons weten hoe het gegaan is voor anderen die in dezelfde situatie zitten.
Op Facebook al gezien dat aantal mensen gratis kunnen annuleren/omboeken. Als je echt geen zin hebt, even lief belletje richting KLM doen. Daarnaast vernam ik dat alcohol helpt het virus tegen te gaan...
Ik ga over 2 weken alleen 2 dagen na elkaar een paar uur in de lounge verblijven in Milaan... let's be risky, ga het gewoon doen
Wij ook over drie weken! De dokter zegt altijd: Alcohol doodt alle bacteriën en hopelijk ook virussen