Hallo allen,
Ik ben nieuw hier, 42 jaar en altijd al een liefde voor vliegtuigen gehad. Helaas financieel niet zo heel veel mogelijkheden gehad om veel te vliegen. Met name de 747 'Queen of the skies' vind ik te gek (nooit in gevlogen), evenals het merk KLM.
Laatst had ik een meevaller en daarom besloten mezelf te verwennen met een Business class ticket AMS-Cancun met KLM in de geliefde 747 (nu het nog kan!). Het lukte me ook nog eens om stoel 1A vast te leggen en 77A (upperdeck) voor op de terug weg. Vlieg op een zaterdag in juni heen en op een maandag terug. Zo veel zin in!
Wat ik me alleen nog af vroeg;
- wat zijn de kansen van een toestel wissel op deze route naar bijv. 777? Zou ik echt van balen.
- hoe zit het met kans op eventuele overboekingen en downgrades? (mijn ticketklasse is Z, geen idee wat dat betekent en ik ben FB Explorer) en hoe zeker is je stoel nummer (hoor nog wel eens dat het bij inchecken toch weer andere stoel kan worden)
- las dat je voor MEX al 4,5 van te voren kunt inchecken, dan mag ik ook al in de Crown lounge toch
?
Dank alvast en mochten jullie nog tips hebben, ik hoor ze graag
Klik om te vergroten...