Voor sommige links naar producten en partners op deze website krijgen wij een affiliate commissie.
Alle actieve Boeing 777 en 787 toestellen van KLM zijn nu voorzien van de nieuwe Premium Comfort cabine. Alle actieve Boeing 777-200ER en B777-300ER toestellen hebben ook de nieuwste World Business Class aan boord. Het laatste Boeing 777-200ER toestel staat nu op Schiphol om voorzien te worden van de nieuwe cabines.
KLM rondt ombouw Premium Comfort af
Alle actieve Boeing 777-200ER, Boeing 777-300ER, Boeing 787-9 en Boeing 787-10 toestellen hebben nu de Premium Comfort cabine aan boord. Vlieg je met deze toestellen naar een van de KLM bestemmingen, dan is de Premium Comfort cabine dus gegarandeerd aan boord.
Het laatste toestel dat de nieuwste cabines aan boord krijgt is de Boeing 777-200ER met registratie PH-BQN. Dit toestel staat nu in de hangaar op Amsterdam Airport Schiphol om omgebouwd te worden.
In de KLM Premium Comfort cabine ervaren passagiers meer luxe en comfort dan in de Economy Class. De stoelen zijn breder, bieden meer beenruimte en hebben een aparte voetsteun. Daarnaast kunnen de stoelen verder naar achteren worden versteld, wat zorgt voor een aangename zitervaring.
Het entertainmentsysteem beschikt over een groter scherm en wordt geleverd met een noise-canceling hoofdtelefoon. Passagiers kunnen genieten van een speciaal menu en een ruimere selectie aan dranken. Bovendien ontvangen zij een amenity kit aan boord.
Reizen in de Premium Comfort cabine levert ook XP op binnen het Flying Blue loyaliteitsprogramma. Meer informatie hierover vind je in dit artikel op InsideFlyer.
Nieuwe World Business Class in de Boeing 777 vloot
De Boeing 777-200ER en Boeing 777-300ER hebben nu ook een nieuwe World Business Class cabine aan boord. De nieuwe World Business Class is uitgerust met Jamco Venture-stoelen, vergelijkbaar met de versie in de Boeing 787 Dreamliners.
Deze stoelen kunnen volledig plat en zijn voorzien van een groter entertainmentsysteem. Voor extra privacy is elke stoel uitgerust met een schuifdeur. Deze deur is niet beschikbaar in de Boeing 787-9 en Boeing 787-10 Dreamliners van KLM.
Daarnaast heeft iedere passagier in deze cabine direct toegang tot het gangpad, dankzij de 1-2-1 opstelling. Dit is een verbetering ten opzichte van de oude 2-2-2 opstelling, die minder privacy en gemak bood.
Afbeeldingen ©KLM
JdV zegt
Blijft een waardeloos product die lie-flat van Jamco. Stoelen zijn erg slecht in de lie-flat stand. Daarnaast is de voetenruimte bij KLeM bizar klein. Ander airlines hebben stoelen die wel bruikbaar zijn als bed, of verstrekken een matrasje. KLeM is een tweederangs maatschappij als het gaat om haar business-class product.
DerRudi zegt
Dan kunnen nu de 787-10 de hangar in om de WBC-controls te fixen?