Mileage run Hulp? ??

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door nieuweling, 20 feb 2016.

  1. nieuweling

    nieuweling Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Beste leden,

    Ik heb het een paar keer geprobeerd na wat uitleg van paar lieve leden alleen kom ik er niet helemaal uit met de matrix ita software en de flyertalk site mede Door het feit dat het in het Engels Is nu wil ik graag langs deze weg nog 1 poging wagen wie kan en heeft tijd om een mileage run ticket voor me in elkaar te zetten welke landen en steden dit worden doet er eigenlijk niet toe

    Hartelijk dank voor jullie inzet en begrip

    Hoogachtend nieuwe lid
     
  2. Maan

    Maan Guest

    Probeer anders Google flights. Is meer toegankelijk
     
    Flying doc en jongesander vinden dit leuk.
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dit gaat zo niet werken vrees ik.

    Je hebt in een eerdere post aangegeven een budget van € 3/K te hebben en graag eens first class wilt vliegen. Daarvoor heb ik reeds aangegeven dat je bijvoorbeeld eerst een Platinum challenge doet (kosten $200,00). Je moet dan 12.500 EQM's halen. Vanaf Scandinavië moet het mogelijk zijn om zo'n dergelijke vlucht in economy in elkaar te zetten.

    Zoek bijvoorbeeld met google flights op een retour OSL, ARN, GOT naar LAX. Als je op een bepaalde datum een goedkope vlucht aantreft, ga je via de "meerdere steden" optie verder zoeken. Dan stop je JFK en MIA er tussen, en voor je het weet heb je een route die 12,5 EQM oplevert. Daarnaast heb je dan ongeveer 12,5/K award miles. Kosten ca. 4 cpm.

    Daarna pak je bijvoorbeeld de route die ik gisteren voorstelde, Dublin naar Honolulu. Voor rond de 1800,00 heb je dan 44.410 miles. Kosten wederom rond de 4 cpm, en dan heb je vluchten in business class, inclusief de Transcon business class. De teller staat dan op 57/K award miles, terwijl je 62,5/K nodig hebt voor een enkeltje met Etihad in F naar het midden oosten.

    Naast vluchten zijn er nog heel veel andere mogelijkheden om wat extra miles te verdienen. BIjvoorbeeld door tijdens een van je tripjes hotels te boeken via Kaligo, Rocketmiles of Pointshound.

    Maar je kunt niet van ons verwachten dat wij alle keuzes voor je maken. Je kunt het beste inspiratie op doen door rustig alle forumonderdelen te bekijken. Handige onderwerpen zijn bijvoorbeeld:

    Cheap Tickets. Hier posten we goedkope deals;
    Business class deals. Voor goede deals in business class;

    Aadvantage. Hier staat veel info over het programma van American.

    Als je dan uiteindelijk iets gevonden denkt te hebben, dan kun je altijd je specifieke vraag stellen op:

    Ita matrix hulp;
    Mileagerun

    Kortom de eerste stappen zul je zelf moeten zetten. Hier zijn altijd mensen bereid om je te helpen, maar zonder een richting kom je nergens. Een mileagerun hangt sterk af van je eigen voorkeuren. En de meeste mensen die tickets in First class hebben geboekt, hebben ook behoorlijk wat moeite gedaan om routes in elkaar te puzzelen. Dat is ook handig, want bij het besteden van je miles kun je ook weer verschillende routes kiezen.
     
  4. nieuweling

    nieuweling Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Beste sander,

    Wederom dank voor je moeite en uitleg zoals ik al eerder heb aangegeven ik heb heel deze forum plat gelezen en het het al bijna dromen van wat er allemaal staat alleen uitvoeren blijft een probleem ik heb inderdaad een budget van 3k om zoveel mogelijk miles te sparen en de uiteindelijke doel is om met die miles leuke tripjes te maken in business of first class te boeken dit hoeft echter niet meteen ik wil best een jaar eerst economie vliegen om miles te sparen en dit wil ik doen met die 3k die ik tot me beschikking heb
     

Deel Deze Pagina