Ita-matrix vlucht boeken

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Ipponmaster, 28 mei 2015.

  1. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Wordt een interessante. Ik wil ook wel even kijken. Enkele vragen:
    * Heb je enige flexibiliteit met je reisdata?
    * Heb je flexibiliteit met je vertrekluchthaven (A'dam-->Brussel, Düsseldorf, Antwerpen Centraal)
    * Moet je persé op Abu Dhabi vliegen? Of kan Dubai ook?

    Als je de mogelijkheid hebt om op Dubai te vliegen, kun je de gehele reis met Aeroflot afleggen én de prijs onder € 2000,- houden:
    upload_2016-1-31_14-40-37.png

    Vertrek vanaf Brussel zelfs nog goedkoper:
    upload_2016-1-31_14-45-33.png

    Zes qualifying flights, waarvan twee segmenten in Premium Economy en vier segmenten in een Narrow-body. Leuk schema, al zeg ik het zelf!
     
    MartinR en Lionell vinden dit leuk.
  2. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    En het mishandelen van het woord 'me' is je vergeven, Martin. ;)
     
    MartinR, FlyRicky, Lionell en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Uit pure nieuwsgierigheid @MartinR, waarom wil je alles met ST? Het prijsverschil is enorm, voor € 775,00 kun je je vluchten met KLM & Etihad afleggen.
     
    MartinR, Lionell en TravelTheWorld195 vinden dit leuk.
  4. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Hey Martin,

    Misschien kan je wat meer info geven? Heb je een bepaald budget? Moet het business of economy zijn? Moet het allemaal op 1 ticket kunnen? Wil je juist extra segmenten pakken of vind je overstappen vervelend en liever zoveel mogelijk direct? Welke prijs heb je nu al gevonden? Waar loop je vast?

    Als ik even snel kijk zie ik dat er genoeg mogelijkheden en SkyTeam routes zijn tussen de punten die je aangeeft, maar heb geen idee waar je precies naar op zoek bent :).
     
  5. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    @MartinR Mocht je de flexibiliteit hebben heen en terug via Dubai te gaan (is geloof ik 1,5 uur met de auto van elkaar) en terug naar Brussel te gaan is het geheel op 2 tickets voor een schamele 1100 euro te vinden. Het kan nog lager (tegen de 1000 euro aan) als je extra lange overstappen acceptabel vindt, maar denk dat dat voor een zakenreis met ~100 euro verschil niet echt gunstig is.

    Schermafbeelding 2016-01-31 om 16.39.12.png
    Schermafbeelding 2016-01-31 om 16.39.16.png

    1129,1 euro. L en T creditten beiden naar FB voor 25%.

    Maar nogmaals, het hangt heel erg van je voorkeuren af, zie mijn vorige post.
     
    MartinR, jongesander en Krabnov vinden dit leuk.
  6. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Dank :)
     
  7. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Geen flexibiliteit met reisdata en vertrekluchthaven.

    Dubai ipv Abu Dhabi zou nog een mogelijkheid kunnen zijn!
     
  8. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Dat is inderdaad een mogelijkheid. Omdat het zakelijk is hoeft de prijs niet het probleem te zijn, maar hoe goedkoper des te eerder geaccepteerd.

    Ik heb altijd alles met SkyTeam gedaan en dat wil ik het liefst zoveel mogelijk houden om uiteindelijk met de hele familie een zeer mooie reis te kunnen maken.
     
  9. MartinR

    MartinR Silver Tier

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb geen budget, omdat het zakelijk is en de klant betaald. Maar ik kan natuurlijk niet komen met een zeer dure trip. Economy wordt geaccepteerd door de klant en business niet.

    Ik hoef niet perse extra segmenten te pakken en overstappen vind ik geen probleem, maar vlieg wel graag de eerste segment rechtstreeks naar Hong Kong met KLM, omdat deze mij ook het beste uitkomt om op de zondag te vliegen

    Ik zit vooral met tussen Hong Kong naar Abu Dhabi of Dubai op 24 april. Er is een rechtstreekse vlucht met Etihad, maar is geen codeshare met Skyteam. Wat ik begreeo is het wel mogelijk om met Vietnam Airlines naar Ho Chi Minh City te vliegen en daarvan met Etihad naar Abu Dhabi als codeshare

    Maar was vooral benieuwd wat jullie kunnen vinden, want ik knipper elke keer weer met mijn ogen om te zien welke mogelijkheden worden gevonden

    Iedereen al bedankt voor de vele reacties! :)
     
  10. Edwin

    Edwin Newbie

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    37
    Trofeepunten:
    18
    Weet iemand waar deze vlucht te boeken valt.Kayak, Momondo, Skyscanner en TAP zelf zitten in de range van 472 t/m 570.

    upload_2016-2-8_21-35-58.png
     
  11. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Laatst bewerkt: 8 feb 2016
    Edwin en FlyRicky vinden dit leuk.
  12. rianne

    rianne Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Kan iemand mij helpen met het vinden van deze (of een andere goedkope) vlucht naar Indonesie?
    ITA geeft hele andere prijzen dan Turkish Airlines zelf of de gangbare OTAs (cheaptickets, skyscanner, wtc, etc). Er stonden eerder ook al mooie vluchten van rond de 550,- pp op ITA maar op andere data. Tips om inderdaad een vlucht rond die prijs te gaan vinden? 550 vs. 850 is nogal een verschil.
    (vliegdata zijn flexibel tussen 11 juli en 7 aug)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • vlucht.jpg
      vlucht.jpg
      Bestandsgrootte:
      186,4 KB
      Weergaven:
      24
  13. Maan

    Maan Guest

  14. rianne

    rianne Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Dank! Ik kan helaas nog steeds niet echt de prijzen vinden van de matrix, het minimale bedrag lijkt toch wel 730,- te zijn (op basis van een aantal keer kijken tijdens de laatste week. Turkish Airlines is sinds gisteren trouwens helemaal uit het goedkope segment verdenen op Kayak etc. Ook gek). Zoek ik niet goed of is dat gewoon het nadeel van de matrix?
     
  15. rianne

    rianne Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    wacht, dus als ik het goed snap, laat de ita matrix ook vluchten en prijzen zien die al vol zijn?
     
  16. rianne

    rianne Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    ah thanks! Dat lost inderdaad het probleem op: de matrix baseert al z'n goedkope vluchten op vlucht 56. Barst. Heeft het zin om nog een paar weken te wachten in de hoop dat de prijzen weer dalen (als er een extra vliegtuig ingezet wordt ofzo)? (sorry voor alle vragen, ik ben nog niet zo thuis in het zoeken van de meest optimale vluchten)
     
  17. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Hallo vliegvrienden,

    Wie kan mij helpen bij het boeken van de volgende vluchten:

    upload_2016-3-3_10-28-50.png

    en

    upload_2016-3-3_10-29-24.png

    Geprobeerd: kayak.de, priceline.com en travelstart.de. Geen succes.

    Alvast bedankt!! :)
     
  18. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    https://www.google.nl/flights/#sear...COBLQ0AZ1319,BLQAMS0KL1592-AMSBRU0KL1733;eo=e

    Kun je vervolgens boeken bij KLM ;-).

    En deze:

    https://www.google.nl/flights/#sear...RUAMS0KL1720-AMSVCE0KL1651,VCEFCO0AZ1466;eo=e

    Ook via KLM te boeken.

    EDIT: ik heb niet heel veel verstand van routeregels, maar doorbreek je deze nu niet door twee separate tickets te boeken? Weet niet hoe streng ze zijn bij KLM op dat gebied.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2016
    Lionell vindt dit leuk.
  19. JanFly

    JanFly Newbie

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    3
    Trofeepunten:
    3
    Beste vlieg fanaten,

    Na lang zoeken van een geschikte vlucht en het afwegen van reis data ten opzichte van de kosten heb ik via ITA Matrix eindelijk een geschikte vlucht gevonden voor € 690,-.

    Helaas lijkt het nu onmogelijk om ook maar in de buurt van een prijs te komen die volgens ITA Matrix beschikbaar is. Ik heb meerdere websites geprobeerd die ik op dit forum ben tegengekomen maar het is helaas niet gelukt.

    Is er iemand van jullie die een poging wil doen?

    Vluchtgegevens van ITA Matrix zijn:
    upload_2016-3-3_21-51-33.png

    Bij voorbaat dank!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  20. Basjep

    Basjep Silver Member

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    672
    Trofeepunten:
    368
    Schermafbeelding 2016-03-03 om 21.58.59.png
    Klasse T is vol.
     
    JanFly en Lionell vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina