Mail van KLM

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Stormbreaker, 6 feb 2015.

  1. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Beste mensen,

    Ik heb een mail van KLM gekregen dat ik als FB lid bij een boeking van een vliegreis binnen Europa 5.000 bonus miles krijg. Eigenlijk heb ik op het moment niet echt geld om naast een aantal aankomende tripjes nog een keer weg te gaan. Weet iemand hoe serieus ik deze aanbieding moet nemen of dat dit een standaard is voor alle nieuwe FB leden?
     
  2. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Heb geen mail gehad..
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Is targeted. Heb ik ook wel eens gehad.
     
  4. bob84

    bob84 Newbie

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Kreeg hem ook vandaag :)
     
  5. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Helaas geen mail gehad. 5000 miles is mooi meegenomen.
     
  6. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    De rich text editor werkte bij mij niet dus zodoende kon ik niet reageren totdat ik die heb weten uit te zetten. Vraagje aan Carel1: zijn 5.000 miles het echt waard om een extra tripje te boeken of kan ik dit beter niet doen? Het kopen van 5.000 miles kost 132,50 euro en een retourtje per persoon naar een Europese bestemming gemiddeld gezien ook (incl. administratiekosten/boekingskosten) in het laagseizoen.
     
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Nouja, het is meer mooi meegenomen als je de vlucht toch zou boeken. Immers krijg je normaal maar 370 miles voor een retourtje EU! Dan is 5000 natuurlijk een topdeal.
     
  8. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Dat is inderdaad waar. Maar ik vlieg dit jaar al naar Berlijn, Londen, München en Montreal en ik denk dat er niet veel meer in de pijplijn zit, financieel gezien dan. Misschien wil ik eind dit jaar nog een keertje naar een bestemming als Milaan ofzoiets maar dat kan ik op dit ogenblik, met het oog op mijn werk en studie nog niet plannen. Denk je dat ik in de toekomst meer van dergelijke targeted mails krijg? Ik werk vlakbij Schiphol en zat eens te kijken of ik een keertje na het werk een nachtje in Brussel ofzo kon overnachten, daar vliegen ze ook op via KLM cityhopper. Maar dat is naar verhouding wat je krijgt best duur, 120 p.p. in februari en in maart werk ik weer ergens anders. Dan loont Brussel niet want dan kan je vanuit Rotterdam/Den Haag beter met de trein gaan.
     
  9. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Je moet geen trip boeken omdat je dan 5000 miles krijgt. Ik bedoelde dat als je toch een reis boekt, dan zijn die 5000 extra miles meegenomen. Ik ga zeker nog wel een aantal trips boeken, dus ik zou blij zijn geweest met een dergelijke mail.
     
  10. Stormbreaker

    Stormbreaker Newbie

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    19
    Trofeepunten:
    18
    Jammer genoeg is de mail strikt persoonlijk en niet aan jou overdraagbaar.
     

Deel Deze Pagina