Lounge-toegang kopen

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Bart_FF, 14 apr 2016.

1. Bart_FF

Bart_FF Guest

Hallo,

Volgende week heb ik een overstap op FCO (Alitalia). Ik kom om aan om 16:35, vertrek daar om 21:45. Ik kan bij Alitalia lounge-toegang kopen voor EUR. 30. Zou ik dat moeten doen? Zit er vrij lang, maar als de lounge niet zo bijzonder is qua eten etc, is het waarschijnlijk voordeliger om dat niet te doen.

2. high_class

high_class Silver Member Captains

Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    volgens mij was het niet zo boeiend! Ik zat de vorige keer in een tapas barretje (iets van ferrari) dat vond ik gezelliger

3. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Wat is je bestemming?

4. Krabnov

Krabnov Silver Tier

Leuk Bevonden:
    794
    Trofeepunten:
    348
    Ik was eigenlijk wel onder de indruk van de lounge. Goede barista, vriendelijke medewerkers die koffie komen brengen, uitgebreid aanbod van prima maaltijden (kleine bordjes met geprepareerde Italiaanse gerechtjes). Snelle WiFi. Ruim aanbod aan lectuur. Als je meer dan 3 uur moet overbruggen lijkt mij € 30,- wel een redelijke investering...

high_class vindt dit leuk.
  5. Bart_FF

Bart_FF Guest

GIG

6. Flying doc

Flying doc Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Dan vertrek je vanaf de satelliet terminal en is de Giotto lounge de meest logische keuze.
    Wat mij betreft een van de betere AZ lounges. Als je normaliter 3 consumpties en een magazine koopt heb je het er al uit. Voor 3 uur wachten (ik gok dat het veel minder is, de efficiency van FCO is ... Italiaans...) is het prettig. Zelf vind ik het altijd fijn om me even te kunnen douchen tussen de vluchten door, dat kan hier gelukkig.
    http://www.pointswithacrew.com/rome-airport-lounge-review-giotto-lounge/

Lionell vindt dit leuk.
  7. Johan

Johan Newbie

Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    18
    Het enige echte voordeel van de lounge is dat je er kunt werken, en redelijk rustig conference call kunt doen enzo. Als je privé vliegt zou ik het niet doen persoonlijk.

8. TheFlyingDutchboy

TheFlyingDutchboy Gold Member

Leuk Bevonden:
    1.868
    Trofeepunten:
    648
    Hoe is de Alitalia lounge in de Schengen terminal?

9. MichaelNight

MichaelNight Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.549
    Trofeepunten:
    273
    Ik heb tegenwoordig voor mijn 2 vaste luchthavens voor de zekerheid loungevouchers bij mij als ik niet business ga. Afgelopen winter geland op OTP net voor een sneeuwstorm, mijn volgende vlucht naar AMS was vertraagd, de hal stamp en stampvol, nergens zitplek.. wat was ik blij dat ik de Taromlounge in kon omdat ik business vloog..Na deze ervaring zorg ik dat ik vouchers heb als ik economy vlieg, als mijn overstap kort blijft gebruik ik ze niet, ze zijn toch een tijd geldig..

Deel Deze Pagina