Wellicht een gekke vraag voor mensen die heel veel vliegen maar heeft iemand toevallig een kortingscode over voor de KLM@shop?
Heb je zelf niet recentelijk meegedaan aan een Quality Observer-enquête? Daarbij krijg je ook een kortingscode namelijk. Ik heb er nog wel een over, mocht het nodig zijn.
Helaas, dat is pas overmorgen. Als je er nog eentje hebt heel graag, wil er iets voor morgen mee bestellen. Thanks!
Hallo allemaal, Ik zit op het moment in Indonesië en wil graag wat kopen voor mijn terugreis met KLM in hun shop, nu vroeg ik mij af of misschien iemand nog een kortingscode voor me heeft die hij/zei niet gebruikt. Mijn dank zal groot zijn!!
Tot en met 1 augustus: probeer 'firstwannagives'. Te gebruiken voor KLM Wannagives maar je kan het natuurlijk ook voor jezelf bestellen.
Ik wou de Bose qc25 bestellen, echter had ik een kortingscode, welke net verlopen is. Mocht iemand er nog eentje hebben hoor ik het graag. Firstwannagives levert niks op helaas.
Gewoon even bellen en vragen wat de kortingscode ook al weer was. Vaak willen ze maar al te graag helpen. Zeker de 10%.
Ik heb je een PM gestuurd, heb een 20% kortingscode voor je, ontvangen van een quality observer survey
Ga in Oct. naar NY, verrassingsuitje omdat ik 25 jaar getrouwd ben (Ze mag mee ). Iemand nog een kortingcode voor Wannagives? Iets leuks regelen in het vliegtuig. Alvast bedankt
Onlangs ben ik er achter gekomen dat de aangegeven "houdbaarheidsdatum" van de 20% coupons niet kloppen. Dus wie weet heeft iemand er een liggen voor je die over de datum is?
ben ik ook achter gekomen. Toen ik m'n Bose QC25 bestelde was de coupon 'al' zeker een week verlopen.
Voor de liefhebber, ik heb nog een code geldig tot 15 oktober #er is al een liefhebber, code is vergeven.
Perfecte aankoop! Ik heb de QC25 (zonder de 20% korting..) laten bezorgen op mijn vlucht BON-AMS en de purser vriendelijk gevraagd om de aankoop direct na opstijgen af te leveren. Wat een genot!