KLM BlueBizz - credits besteden

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door danfl44, 22 okt 2017.

  1. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Mijn oog is gevallen op het Bluebizz programma, wat er vrij aantrekkelijk uitziet om naast mijlen nog wat extra's te sparen - zeker in de combinatie met oa de Irkutsk-run of Business-class tickets.

    Ik vlieg sowieso graag met KLM, en vaak zijn ze niet eens zozeer de duurste. Als je die credits dus daadwerkelijk kunt inleveren met een 1 op 1 waarde tov de euro bij tickets, dan zie ik het meer als korting en wordt een ticket naar bijv Chengdu heel interessant, aangezien je met die minimaal 4 segmenten minstens 180 credits krijgt (= 180 euro korting, het ticket 'kost' nu als het ware nog maar 700 euro.)

    Kun je die credits inderdaad zo als KLM-tegoed inwisselen, en is er iets waar je mee op moet passen? Want in sommige situaties klinkt dit wel erg mooi.
     
  2. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Je kan tickets kopen - mits je de gehele prijs kan betalen met credits. Bijv is je ticket 670 euro dan kun je het hele bedrag in een keer betalen met credits, maar bijv. 400 euro cash + 170 in credits kan niet.

    Wel kun je de credits voor extra seat options and eten gebruiken als je tijdens de boeken het BBiz nummer opgeeft.

    Hopelijk heb je hier iets aan :)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2017
    danfl44 vindt dit leuk.
  3. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Ah dank, klinkt als een prima deal dan!
     
  4. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Sta je ingeschreven bij de KvK dan? Of wil je je daar gaan inschrijven zodat je voor Bluebizz in aanmerking komt?
     
  5. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    We staan hier ingeschreven, dus proberen kan geen kwaad.
     

Deel Deze Pagina