KLM 100 Experience event

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door sossienl, 11 sep 2019.

  1. sossienl

    sossienl Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    Zojuist van KLM deze uitnodiging gekregen. Frappant is dan wel dat deze naar mijn vriendin is gestuurd, die haast nooit vliegt en ik als jarenlang platinum member nog geen uitnodiging gekregen heb...

    ======


    Dit jaar vieren wij een bijzonder jaar in de luchtvaart: honderd jaar KLM! Deze mijlpaal hadden wij niet kunnen bereiken zonder ons personeel en onze meest loyale klanten. Als dank voor uw loyaliteit en uw vertrouwen in KLM organiseren wij op 6 en 7 oktober speciale dagen om samen met u onze verjaardag te vieren. Wij nodigen u hierbij van harte uit om onze gast te zijn op een van deze twee dagen.

    KLM100 Experience - zondag 6 oktober
    Tijdens de KLM100 Experience in Hangar 10 wordt u van 15:30 uur tot 20:00 uur ondergedompeld in de wereld van 100 jaar KLM. Tijdens een reis door het verleden, het heden en de toekomst is er van alles te zien, te doen en te beleven. Ervaar de rijke historie van KLM en ontdek onze initiatieven op het gebied van productvernieuwing, klantbeleving, innovatie en verduurzaming. U kunt drie introducés meenemen naar de KLM100 Experience.

    KLM100 Experience & verjaardag KLM - maandag 7 oktober
    U start om 14:00 uur met de KLM100 Experience in Hangar 10 zoals hierboven beschreven. Daarnaast wordt op deze dag het 100ste KLM-huisje onthuld en zal het eerste exemplaar van het KLM100 boek worden overhandigd. Deze bijzondere dag wordt afgesloten met een feestelijke borrel. U kunt één introducé meenemen naar het evenement. Het programma eindigt om 19:00 uur.

    Bent u erbij?
    Kunt u uiterlijk 16 september via onderstaande button laten weten of u bij het evenement aanwezig bent?
     
    beuse242 en Frankb vinden dit leuk.
  2. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Same here... Niks binnen.. Afgelopen jaar 800XP gepakt en flink wat geld naar KLM gebracht. Geen uitnodiging.
     
    lloydje33 en Frankb vinden dit leuk.
  3. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Ik ontving ook niets en moet het missen op de 7e.. Hopelijk denken ze ook aan de experience van de mensen die op die dag in hun WBC vliegen ;-)
     
  4. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Vorige week een uitnodiging gehad. Misschien nodigen ze hiervoor alleen FF's uit de regio Noord-Holland uit, zoals vorig jaar met de onthulling van het 99e huisje in Friesland.
     
  5. sossienl

    sossienl Newbie

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    18
    Ik kom uit Noord-Holland. KLM reageert zojuist op Twitter als volgt:

    Goedendag, Wij hebben geen invloed op wie wel en niet een uitnodiging krijgt. De uitnodiging wordt niet tegelijk naar iedereen gestuurd. geleidelijk zal men een uitnodiging ontvangen.


    Ik snap dat niet alle uitnodigingen er tegelijk uit gaan. Maar even ter illustratie; Ik kwalificeer dit jaar opnieuw voor Platinum (jaar 3), terwijl anderen nog geen 20XP bij elkaar gespaard hebben en al wel uitgenodigd zijn. Beetje teleurgesteld. Hopelijk dat ik alsnog (en op tijd) een uitnodiging mag ontvangen.

    Als iemand hier een uitnodiging heeft ontvangen en niet gebruikt, dan houd ik me aanbevolen!
     
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.691
    Leuk Bevonden:
    1.917
    Trofeepunten:
    648
    3 introducees zelf. Dat zal druk worden.
     
  7. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Even afwachten dan... ik heb (hoopend op iets leuks op 7 october) een tijdje geleden ook even een vlucht naar AMS geboekt. Tot nu toe niets ontvangen.
     
  8. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    Werd inderdaad al even genoemd in de andere topics hier vorige week. Ik woon in ieder geval niet in regio Schiphol, dus denk niet dat het een geografische keuze was. Ik vermoed dat vorige week Ulti's en PA's zijn uitgenodigd en nu 'regular' platinum. Vermoed dat ze zulke korte reactietermijnen nemen om ook gold nog uit te nodigen.
     
  9. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Als ze een beetje slimme keuzestrategie hebben dan zal ik niet uitgenodigd worden.
     
    MVA20 vindt dit leuk.
  10. df3062

    df3062 Newbie

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    3
    als PFL en 800XP dit jaar vorige week de uitnodiging gehad, ben benieuwd naar het huis op de 7e!
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  11. Arturas

    Arturas Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    69
    Trofeepunten:
    28
    Ik kreeg vorige week uitnodiging ( Platinum+PA).... Mijn partner platinum maar zonder PA heeft niks ontvangen....
     
  12. Bosbewoner

    Bosbewoner Blue Tier

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    289
    Trofeepunten:
    63
    Nog een datapunt.

    Als reguliere platinum uit noord-holland met afgelopen jaar ruim 500xp en voor de komende 4 maanden maanden 233 xp geboekt helaas geen uitnodiging gehad.
     
  13. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    445 XP ook uit NH en geen uitnodiging
     
  14. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    525 UXP (van Explorer naar Platinum in afgelopen 12 maanden), per juli Plat, wonend in Amsterdam, geen uitnodiging
     
  15. Raymond01

    Raymond01 Newbie

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    18
    163, geen uitnodiging.
     
  16. Daandeluxe

    Daandeluxe Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    91
    Trofeepunten:
    18
    700 XP dit jaar en net de uitnodiging binnen gehad, kan helaas niet aangezien ik dan lekker op Curacao zit
     
    beuse242 en sossienl vinden dit leuk.
  17. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Dan hebben ze dus niet de slimme keuzestrategie waaraan ik refereerde en krijg ik 'm wellicht ook nog.
     
  18. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    Maar op Curaçao wordt het ook gevierd.. alleen iets eerder :)
     
    Daandeluxe vindt dit leuk.
  19. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Als ze het nu ook in de Delta-hub op Denver doen, dan ben ik er zeker bij (ergo, ik ben helaas niet op die datum in NL, wel een uitnodiging gehad).
     
    beuse242 en arjen05 vinden dit leuk.
  20. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Ik zie dat het al 5 jaar geleden is, de 80 jarige verjaardag van de route naar Curaçao. De tijd vliegt (maar in welke boekingklasse?).
    IMG_1512.jpg
     
    ErikBenjamin, r0gerthis, Wilcoleone en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina