hee jongens, korte update over crown lounge as an arrival lounge. Vanochtend ben ik uit Boston met Delta gekomen, en wilde in Lounge 52, maar het lukte niet, omdat (volgens de agent) Delta niet betaalt voor arrival paasgiers. KLM wel
En, heb je erover geklaagd? Zo nee, dan heb je het verkeerde topic geselecteerd om je berichtje in te posten!
Volgens mij is dit bullocks. Je hoort gewoon de lounge in te kunnen. Ik zou het even met de customer service opnemen. Laat ons ook graag het resultaat weten!
Klagen werkt . Klacht gisteren ingedient, en vandaag iemand heeft me van KLM customer service gebelld. Conclusion: je mag naar de Crown Lounge na de aankomst ook met Delta. 5000 miles of 75EUR voucher mag ik kiezen,
Wow, dat is een verdomd goede compensatie (die 75 EUR vooral, is imho meer waard dan de miles) . Wat is je FB status?
Ik ben FB Gold, misschien haal ik de Plat nog dit jaar, we gaan het zien. Ik was in de VS voor het weekendje, en wilde snel iets eten voor ik naar werk ga.ik heb uitendelijk uit de Albert Heijn iets gehaald, dus ik ben nu blij met de 75EUR voucher ps, nog steeds sorry voor mijn slechte nederlands
Heb in eenzelfde situatie eens een EMD van €100 gekregen waarmee de vlucht was terugverdiend. En dat alleen omdat ze me niet binnen wilden laten voor een kopje koffie voordat ik de trein kon pakken.
hallo jongens, ik ben weer hier met een klacht. Wat denken jullie? Het gaat over een OTA boeking (dus niet AF/KL maar well SkyTeam). Twee weken geleden heb ik via Budgetair.nl een vlucht naar Bali gekocht met China Eastern (ik vlieg verder naar Sydney met Garuda). Ik heb de contact opgenomen met de klantenservice omdat ik mijn stoel kizen wilde, en ik heb ook gevragt welke boekingsklasse ik heb. Er was geen informatie over de boekingsklasse in de loop van de boekingsproces. Het blijkt zo, dat ik T,B,B,Q heb. T: 100% B: 50% Q: 0% Ik vind het echt vervelend, omdat ik wil mijn segmentem maximaliseren, voor de platinum level te halen Wat denken jullie? Is het logisch te klagen? Heb kansen voor een hogere klasse? Once again, sorry voor mijn slechte nederlands. Fijn weekend Peter
H Helaas heb je pech ben ik bang. Wanneer je kiest voor de OTA optie, vermoedelijk obv prijsvoordeel, zul je daar ook voor moeten betalen in comfort. Je hebt nergen recht op maar kunt altijd een verzoek doen om een hogere boekingsklasse en het verschil bijbetalen. Ik hoop voor je dat de long stretch in de T-klasse is. Je kunt dit soort verrassingen voorkomen door eerst een ITA search te doen, daar staan de klasse bij.
Vanochtend klacht ingediend bij American Airlines wegens koffer die dag later in LA aankwam. Vanavond al reactie. Excuses en 5.000 miles.
Eind maart teruggevlogen met KLM van DXB naar AMS, in de WBC van de 787-9. Na het late avondeten wilde ik m'n stoel volledig plat doen, echter besloot de stoelbediening er mee op te houden. Na veel gepruts van verschillende flight attendants (waren nog vrij onbekend met het type toestel), kwamen ze er uiteindelijk achter hoe de stoel handmatig in de platte stand kon. Toch nog een paar uurtjes slaap weten te pakken maar ideaal was het niet. Ruim een uur voor de landing weer hetzelfde gepruts om de stoel weer in de zit-stand te krijgen. Hierna direct gevraagd of zij hier ook een melding van willen maken. Na thuiskomst direct het klachtenformulier ingevuld. Binnen 24 uur reactie, excuses en een EMD van € 600,-.
Afgelopen week een hele klachtbrief bij KLM ingediend: - Kon maar geen invoice/e-ticket krijgen waarop het volledig bedrag inclusief CC surcharge stond - Mijn stoel was lastminute (zonder) reden van 10C naar 10J verplaatst Per email antwoord terug: Excuses en 7k aan punten. Wat vinden jullie?
FB Gold, 10C is aisle seat (met benen die de galley in kunnen) en 10J is een middle seat met een muur voor je). Ik zat gewoon in economy. Overigens de uitleg die ik kreeg: Een stoelreservering geeft meer zekerheid op een bepaalde stoel, maar helaas kunnen wij geen garantie geven dat u de gereserveerde stoel ook daadwerkelijk krijgt toegewezen. Er zijn verschillende redenen waardoor een stoelreservering kan komen te vervallen. Het kan zijn dat er een ander type vliegtuig wordt ingezet, er kan een herindeling van de stoelen plaatsvinden door een groepsreservering of door veiligheidsoverwegingen. Overigens, geen toestelwijziging, geen groepsreservering en voor zover ik weet snap ik de 'veiligheidsoverwegingen' niet. Zal wel een bucket zijn om zonder reden te doen waar ze zin in hebben.
Ik heb afgelopen weken wat klachtjes ingediend bij KLM: 1) smerig eten CGK-KUL en probleem met geluidsvolume IFE (iedere mededeling via PA kwam telkens als een 'JAZEKER, DE HYPOTHEKER' in mijn oren via de koptelefoon... probleem alleen in de 773 gehad, andere toestellen niet) 2) 1,5 uur vertraging CDG-AMS. Mijn klacht is niet zo zeer de vertraging an sich, maar meer het feit dat ze boarden terwijl men wist dat er minimaal een uur vertraging zou ontstaan. Zou die 1,5 liever werkend in de lounge hebben besteed dan zwetend in het toestel met riemen vast Afhandeling: 1) Mailtje terug van Customer Care: bedankt voor je klacht. Heel vervelend meneer. 2) Telefoontje van Customer Care: oei wat vervelend. Wij boarden in dergelijke gevallen alvast om verdere vertraging te voorkomen. En bedankt voor de tips, feedback van Elite-leden vinden wij heel stoer en vet belangrijk. En dat was het...