Klagen werkt!

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Alexo, 3 okt 2014.

1. Brangeri

Brangeri Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    301
    Trofeepunten:
    63
    Het is niet dat de stoel niet plat kan ofzo, dat de IFE niet werkt is niet zo leuk maar je komt er niet minder uitgerust van aan.

2. jvad

jvad Newbie

Leuk Bevonden:
    36
    Trofeepunten:
    18
    Het grappige is dat ik precies dezelfde compensatie kreeg op een BC vlucht van 13 uur voor... een kapotte stoel die niet plat kon. Zat de hele vlucht vast in de volledige rechtop stand. Toen ik daar via de klantenservice achteraf nog wat meer uit probeerde te krijgen helaas ook zonder resultaat.

3. Neanderthaler

Neanderthaler Newbie

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    18
    Laatst een stuk scherpe hout in mijn maaltijd gevonden. Gemeld bij crew, daarna klacht ingediend en zelfs via whatsapp geprobeerd.

Het boeide mevrouw van de crew niet echt. Ik zag aan haar blik dat ze dacht van, wat zeik je nou…

Verder niks nada aan compensatie.

het ranzige is, dat het lijkt op een stuk van een tandenstoker.

het eten op klm vluchten is al niet best, met dit soort gevallen wordt het allemaal erger.

Bijgevoegde bestanden:

4. NisshinMaru

NisshinMaru Blue Tier

Leuk Bevonden:
    174
    Trofeepunten:
    43
    Geen ervaring mee, vlieg alleen business.... :p

Ruut vindt dit leuk.
  5. Neanderthaler

Neanderthaler Newbie

Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    18

Zakelijk vlieg ik steevast economy, privé uiteraard business, want je moet wel prioriteiten stellen

Helaas krijg ik mijn werkgever met geen mogelijkheid zover om business te vliegen. Zelfs de eigenaar van het bedrijf zit braaf achter het gordijntje in economy… tja, dan wordt business ineens héél lastig te verdedigen.

Upgraden met eigen geld of miles zie ik ook niet zitten. Met mijn platinum status zit ik toch al comfortabel in economy comfort en mag ik overal gebruik van maken zoals skypriority, lounge, koffers etc.

Kortom, ik maak me er verder niet druk om, ik vlieg prima, zowel in economy als in business✈️

Maar vind het wel jammer hoe bergafwaarts het gaat met KLM. Ze boden niks aan, tijdens de vlucht niet eens een excuses. Daar zit je dan als platinum member.

gelukkig ben ik binnenkort PFL, daarna ga ik andere maatschappijen proberen. Heb gehoord dat de Midden Oosterse partijen een stuk beter zijn op gebied van service aan boord.

6. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.067
    Trofeepunten:
    333
    Ach we kunnen klagen over KLM. En dat is terecht ook hoor. Het wordt er niet beter op! Maar als ik dan bijvoorbeeld met BA vergelijk, waar de klantenservice gewoon echt niet bereikbaar is en je nooit een bevestiging van een klacht krijgt, dan is KLM nog wel beter.
    De midden oosten maatschappijen? Misschien hard produkt beter, maar de klantenservice? Heb ervaringen met Qatar die ook niet echt goed zijn.

Deel Deze Pagina