Klagen werkt!

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Alexo, 3 okt 2014.

  1. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    Gewoon KLM even bellen.
     
  2. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Dat werkt niet :p Die zeggen gewoon, hier op mijn scherm staat 6000.
     
  3. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    De fares die jij wil hebben zijn waarschijnlijk alleen bij Delta rechtstreeks te boeken.
     
  4. kevinvdwal

    kevinvdwal Silver Tier

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    230
    Trofeepunten:
    268
    Dat heb ik ook eens met BA gehad, die zeiden nog net niet dat ik gek was dat het zo goedkoop kon. Terwijl ik daarvoor nog met een ander gesproken had die het wel kon, had ik toen z'n naam maar opgeschreven. Ik stond op het vliegveld en moest door het lange wachten uiteindelijk vliegen, toen maar met een OTA geboekt, ik was er wel klaar mee. Helaas geld dat hier niet voor, maar geeft wel aan dat je vaak wel geluk moet hebben.

    Probeer ook maar eens bij AF een ticket te boeken als je voor vertrek 24 bent en met de terugvlucht 25, dan kun je ook lachen. Voor de meesten misschien moeilijk na te bootsen, maar gaat om het idee. :p Het systeem zegt....
     
  5. ErwinLansing

    ErwinLansing Silver Member

    Berichten:
    561
    Leuk Bevonden:
    1.105
    Trofeepunten:
    428
    Computer says no!
     
    Patrick Dijkstra en kevinvdwal vinden dit leuk.
  6. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb een ander tripje geboekt inmiddels. Vanaf brussel zat er in het systeem een of andere kink in de kabel. Dan vliegen we maar vanaf Dusseldorf, nog dichterbij ook.
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  7. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Weet iemand waar ik terecht kan met mijn klacht bij KLM? Tis namelijk een lange lijst van klachten ;)
     
  8. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Je kunt op de website een klacht indienen via customer care.
     
  9. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Ha thanks
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  10. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    KLM en Air France een stuk beter?.... die tijd is volgens mij voorbij hoor.... sinds ze veranderd zijn vd call center is niet meer voor wat het geweest is. Ik wacht al ruim een dag op een antwoord voor ticket wijziging.
     
  11. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    5k gekregen nadat ik mij had beklaagd over die enorme bitch die ik onlangs op een Delta vlucht had. Ik ben echt wel een makkelijke klant, maar dit sloeg echt alles.
     
    Wouterf84 vindt dit leuk.
  12. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.305
    Trofeepunten:
    558
    Jouw 1 dag wachten en mijn 6 maanden wachten is mijns inziens een groot verschil hoor. Hopelijk is je klacht opgelost. Mijn klachten met KL en AF werden binnen 72 uur opgelost.
     
  13. Wouterf84

    Wouterf84 Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    18
    Oeh, nou ben ik benieuwd naar het verhaal! Mijn ervaring met Delta sterwardessen (en stewards) is ook mwa mwa.
     
  14. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Vandaag beklaagd over mijn vlucht gisteren uit TLS - AMS.

    Grondpersoneel kondigde bij de gate niks aan van de vertraging. Op het bord ervoor moest je zien dat het boarden ineens 10min later was. Veel heen en weer geloop en SkyPriority mocht boarden. En toen werd het stil, geen aankondiging voor overige passagiers. Dus iedereen schoof maar beetje aan en met het geluk of je wel of niet al mocht. Personeel was druk met elkaar bezig en kreeg mijn paspoort en gsm terug gedrukt in mijn handen zonder dat hij keek en geen prettige vlucht erbij. Collega was belangrijker schijnbaar.

    In het vliegtuig moesten we nog langer wachten. Moest nog getankt worden en die waren te laat. Dit was duidelijk ook de ergenis van de piloot. Maar wat ik niet gewend van KLM is dat de achterkant van de stoel voor mij vol etensresten zat, het tafeltje was te ook te vies gewoon.

    Bij aankomst was de koffer van mijn vriendin in een dermate rare vorm dat de wielen niet meer rolde, de stang er niet meer uit kwam en hij was ook nog eens zeik nat.

    Al met al was het weer een gezellig thuiskomen. Kijken wat KLM erop te zeggen heeft en hoop dat mijn vlucht next week naar SFO beter gaat.
     
  15. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Ik wil het er eigenlijk niet eens meer over hebben, want ik word er al chagrijnig van als ik er weer aan denk, maar laten we het erop houden dat ik het bij het plaats nemen op m'n stoel al meteen gedaan had en ze me de rest van de vlucht enorm vijandig en als een enorme debiel behandelde. Als iets soortgelijks mij in een winkel of aan de telefoon zou overkomen zou ik weglopen/ophangen en er nooit meer komen/alles er opzeggen.
     
  16. Wouterf84

    Wouterf84 Newbie

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    18
    Ik snap het, wat vervelend allemaal!
     
  17. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Mooie klachtenafhandeling vorige week. Voor de zoveelste keer werd me gevraagd te betalen voor een koffer inchecken op Schiphol, terwijl je als platinum er toch echt een kunt meenemen op elke KLM-vlucht, welk tarief je ook boekt.

    In the end heb ik nooit hoeven te betalen, maar wel klacht ingediend, omdat het me elke keer 5 tot 7 minuten extra kost (check-in balie moet vaak supervisor bellen om de kosten te schrappen etc) en het dus afbreuk doet aan m'n Skypriority privilege om sneller te zijn.

    Reactie kwam twee dagen geleden binnen: 'geachte heer, ik heb begrepen dat u heeft moeten betalen voor bagage op uw vlucht naar Dubai - onze excuses, stuurt u ons het betaalbewijs en we vergoeden uw kosten'.

    Ik viel bijna van m'n stoel. Ik ben nog nooit met KLM naar Dubai gevlogen en hoefde ook niet te betalen, klacht ging over totaal iets anders: tijdverlies en incompetent personeel. Ik heb niet de indruk dat ze ook maar een halve minuut aan m'n klacht hebben besteed..
     
    MartinR en lloydje33 vinden dit leuk.
  18. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Waar check je in? Bij de Skypriority Desks? Ik denk dat er ook dan iets misgaat in de boeking omdat als ik boek er ook standaard 1 stuk al bij zit als ik in mijn boeking ga kijken
     
  19. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.260
    Trofeepunten:
    508
    Yes, dat is het vreemde. Ze zouden daar toch meer platinums moeten tegenkomen. FB desk in lounge zei dat waarschijnlijk personeel te slecht getraind is, omdat er veel nieuwe of tijdelijke mensen werken.
     
  20. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Weet niet of het gaat helpen; volgende keer in die rij gaan staan waar de ground agent dienst heeft met de meeste strepen (meer strepen is hopelijke meer ervaring/kennis/training).

    Volgens mij is het zoiets als:

    0 = uitzendkracht of stagaire
    1 = Service agent
    2 = Gate agent
    3 = Ticket agent
    4 = Team leider
     

Deel Deze Pagina