InsideFlyer presenteert: Premium Memberships

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TeamInsideFlyer, 6 mei 2019.

  1. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Beste lezers en forumleden,

    Zoals je wellicht al via de frontpage of de extra nieuwsbrief hebt gelezen, maakt InsideFlyer een volgende stap om onze lezers verder in contact te brengen met onze partners uit de reiswereld. Dit doen we door de introductie van de Premium Memberships.
    Meer details kan je alvast hier lezen: https://insideflyer.nl/inleiding-insideflyer-premium-memberships/ . Hier kan je je aanmelden om op de hoogte gehouden te worden: https://insideflyer.nl/premium-membership/
    De komende tijd zullen we, naast onze reguliere content, de partners en voordelen verder introduceren.
    Mochten jullie naar aanleiding hiervan vragen hebben, post ze dan in deze thread. We doen dan ons best om deze te beantwoorden!

    Team InsideFlyer NL
     
    Warren, Christian, Roberto en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    253
    Wanneer komen de details vrij?

    Kan echt iets cools worden maar ook een 1-april grap die op 6-mei is gepost (Ik hoop het eerste).
     
  3. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Het is zeker geen grap! De komende weken presenteren we elke dag een deelnemende partner, hun voordeel en hoe je er gebruik van kan maken. Het eerste artikel staat inmiddels op de voorpagina.
     
    Miya vindt dit leuk.
  4. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    Is er al meer bekend over de Flying Blue gold run? Die zou wel zeldzaam zijn..
     
  5. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Is de prijs al bekend?
     
  6. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.839
    Leuk Bevonden:
    3.244
    Trofeepunten:
    508
    Vast bekend, maar nog niet openbaar ;)

    Benefits klinken goed zover. Als je googelt, merk je dat meerdere lokale versies van insideflyer.com premium memberships gaan introduceren en dat het in ieder geval in 2012 al bestaan heeft.

    Positief punt is zeker dat er veel content geplaatst wordt op de homepage de laatste weken.
    Had ik nou goed begrepen dat iedereen met boven de 300 geplaatste berichten 6 maanden gratis premium membership krijgt? :D
     
    ppt en Thijsk vinden dit leuk.
  7. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    462
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben zeer benieuwd wanneer de verkoop van premium memberships gaan beginnen. Ik wil ook graag mee doen met de Flying Blue gold challange :) Kan ik eindelijk mijn status upgraden van explorer gelijk naar gold in 90 dagen :)
     
    ppt, Warren en Carel1 vinden dit leuk.
  8. Warren

    Warren Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Ik ben ook benieuwd wanneer dit zal beginnen. Mijn mail goed aan het bekijken en de site natuurlijk.
     
    ppt en Frankb vinden dit leuk.
  9. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Mogguh! Korte vraag over de aviation tag giveaway, gezien de omschrijving onduidelijk is.

    Wordt de trekking nu op 2 juni gedaan voor iedereen die zich vóór zondag heeft opgegeven voor de "nieuwsbrief", of wordt de trekking gedaan enkel voor personen die zich op 2 juni hebben opgegeven?

     
  10. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Uit alle inschrijvingen die tegen zondag 2 juni 23:59u binnen zijn worden willekeurig de winnaars getrokken. Dus uit zowel lezers die zich vóór, als óp, deze datum preregistreren. Heb je je dus al aangemeld voordat het giveaway artikel online kwam, dan doe je automatisch al mee!
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  11. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Wanneer wordt er (eindelijk!) eens een prijs bekend gemaakt?
     
    Ambtenaruh, Didier13, jongesander en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. Gabriel

    Gabriel Newbie Premium Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Vwb de FB Gold Challenge, zit met smart te wachten. ik zit nu bijna op 90 (binnen 90 dagen, vanaf begin april) en half juni ga ik al over de 100 en word ik al automatisch zilver. Is het dan jammer maar helaas, of kan het dan nog met terugwerkende kracht? Anders heeft premium gelijk al wat minder voordelen voor mij (mits ik überhaupt op tijd zou zijn met bestellen).
     
    RobertFB vindt dit leuk.
  13. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Hoi redactie, 6 mei eerste bericht geplaatst en daarna veel advertorials van bedrijven die meedoen op de homepage, helaas blijft het qua info daarbij. Geen info/berichten/reacties op deze thread die jullie zelf hiervoor hebben ingesteld, zie berichten hierboven, jammer.
     
    jongesander, Ambtenaruh en DirkOnTour vinden dit leuk.
  14. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Voor antwoorden op sommige vragen, zoals die vandaag gepost is, moeten we e.e.a. verifiëren zodat we gelijk een correct antwoord kunnen geven. Helaas kost dat wat tijd.

    Verder vind we het erg leuk om te lezen dat jullie enthousiast zijn! Maar voor het bekend maken van de prijzen, lancering en dergelijke moeten we een bepaald schema aanhouden dus daar kunnen we niet op ingaan. We hebben bijna alle partners gepresenteerd en dan zal meer info volgen ;) . Zoals toegezegd krijgen degenen die zich hebben ge-preregistreerd het als eerste te horen.
     
    Frankb vindt dit leuk.
  15. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Maak dan iig bekend, wanneer prijzen en lancering bekend gemaakt worden als dit toch al in een schema staat...
     
    Daan3, jongesander, FlyRemco en 9 anderen vinden dit leuk.
  16. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Dank voor de snelle reactie, een schema met data wanneer wat bekend wordt gemaakt zou inderdaad helpen.
     
    Warren vindt dit leuk.
  17. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Op het moment van de eerste vlucht die je meetelt voor de 90 XP, na aanschaf van het Premium Membership, moet je Explorer zijn om in aanmerking te komen voor de Challenge. Het is mogelijk om daarna, tijdens de Challenge, Silver te worden. Als je dan nog steeds binnen 90 dagen 90 XP of meer behaalt, krijg je de upgrade naar Gold.
    Houd er wel rekening mee dat de XP-teller van de Challenge dus niet noodzakelijk gelijk loopt met je normale Flying Blue XP-teller door bijvoorbeeld een reset bij het behalen Silver. Ook zal bij voltooiing van de Challenge je XP-balans naar 0 worden gezet, ongeacht resterende XP boven de 90.
     
    Gabriel, Frankb en Warren vinden dit leuk.
  18. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Zoals de post hierboven al aangeeft: als je zilver dreigt te worden voordat het premium membership begint, ben je de sjaak/mag je niet meedoen met de challenge.

    Kortom: dreig je zilver te worden, ontkoppel/verwijder dan je FB-nummer van je toekomstige vluchten, totdat je kunt beginnen met de challenge. Doe dit niet alleen manueel via de app/website, maar BEL ook FB en laat ze de bevestiging dat je FB-nummer is losgekoppeld ook mailen (als bewijs). Zodra je de challenge begonnen bent (of je de gold status via de challenge al gehaald hebt), kun je je XP natuurlijk weer toe laten voegen/claimen van de vluchten die je wel gemaakt hebt, maar nog niet hebt toegevoegd aan je profiel.
     
    Gabriel en Warren vinden dit leuk.
  19. Warren

    Warren Newbie

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Hoe zit het als je pas in december je eerste vlucht hebt, kan je de challenge doen aan het eind van het jaar of gaat dit niet omdat je XP gereset wordt?
     
  20. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Zolang je Explorer lid bent, kan je na aanschaf in principe zelf kiezen wanneer je de 90 dagen in laat gaan. Maar alleen XP van vluchten die uiterlijk 31 december zijn gemaakt tellen mee.
    Als je pas in december gaat vliegen, kan je dus nog steeds mee doen met de Challenge, maar je hebt dan maar tot de 31ste december om 90 XP te behalen.
     
    Gabriel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina