Inchecken Hilton app

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door VinceG, 30 jul 2023.

1. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Zijn er meer mensen die niet kunnen inchecken via de Hilton app?
    Ik heb dit nu al een aantal weken en meermaals dat ik op het einde van het incheckproces de melding kreeg "we couldn't verify your payment" en dus niet ingechecked wordt.
    Dit terwijl het verificatieproces met 3 verschillende kaarten wel lukt.
    Hierdoor al een paar keer mooie upgrade mis gelopen :(

2. Bijzonderetickets

Bijzonderetickets Silver Member

Leuk Bevonden:
    3.440
    Trofeepunten:
    483
    Met de app lukte het mij de afgelopen tijd niet om een reservering te maken of te wijzigen.

Check in die ik nooit via de app dus dat weet ik niet.

Bedoel je dan dat je een betaalde upgrade bent misgelopen? Want een gratis upgrade kennen ze in principe toe ongeacht je check in manier & moment.

3. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Dank voor je reactie, maar gaat me hoofdzakelijk voor inchecken.
    Een upgrade is geen upgrade als je een grotere kamer krijgt boven de personeelsingang waar ze om 05:00 al met containers beginnen te slepen. Als ik had ingechecked via de app had ik zelfde type kamer op 3e verdieping kunnen vastleggen.

4. Bijzonderetickets

Leuk Bevonden:
    3.440
    Trofeepunten:
    483
    Wat mij opvalt is dat je dit ook via de website kunt doen. De betalings checkout lijkt een app probleem te zijn die ik ook op FT veel voorbij heb zien komen. Wellicht biedt dit een oplossing voor je probleem?

5. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ik heb geen mogelijkheid gezien voor inchecken via de website eerlijk gezegd. Zal mijn volgende boeking eens proberen, maar bij mijn laatste boeking afgelopen week heb ik die mogelijkheid niet gevonden.

6. Bijzonderetickets

Leuk Bevonden:
    3.440
    Trofeepunten:
    483
    Heb een reservering voor morgen, dus ik heb het gelijk voor je gecheckt. En je hebt helemaal gelijk: kan niet met de website. Geen idee hoe ik hier bij kom.

7. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ah! ik begon al aan mijzelf te twijfelen :D

8. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.144
    Trofeepunten:
    428
    Eigenlijk geen problemen gehad deze maand bij het inchecken via de Hilton app (Android). Dit waren EU en VS locaties.
    Ben wel regelmatig uitgelogd als ik hem opstart, da's iets van de laatste weken.

VinceG vindt dit leuk.
  9. Eloy

Eloy Blue Tier

Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ik merkte dat het voor bepaalde rates wel ging en bepaalde rates niet. Geen idee waar het precies aan lag.

10. Urbanjazz

Urbanjazz Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.578
    Trofeepunten:
    383
    Gisteren en eergisteren bij twee verschillende hotels in 2 verschillende landen ingecheckt zonder problemen.

Aanvulling: ik heb een iPhone. Weet niet of daar nog verschil in zit?

Wogie vindt dit leuk.
  11. Rem76

Rem76 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    132
    Trofeepunten:
    33
    Afgelopen maand heb ik dit ook twee maal ervaren dat ik diezelfde melding kreeg bij inchecken. Dat was een hotel in Madrid en Soestduinen.
    De frontdesk medewerker in Soestduinen wist mij te vertellen dat hij van dit probleem wist en dat Hilton het probeert op te lossen.
    De berichtgeving vanuit Hilton had hierover wel beter gekund...

Toen ik probeerde een kamer te selecteren heb ik de kamernummers maar opgeschreven en heb ik gebeld of ze die betreffende kamer voor mij willen reserveren. Uitgelegd dat ik niet kon inchecken online. Was bij beide hotels geen probleem en ik kreeg die kamer.

VinceG vindt dit leuk.
  12. Christian

Christian Administrator Captains

Leuk Bevonden:
    417
    Trofeepunten:
    63
    Hier bij verschillende Hilton (brands) ingecheckt ook via de app, werkte prima in de VS en Midden-/Zuid-Amerika. Inderdaad wel de laatste updates gedaan en af en toe in-/uitgelogd met iPhone 13 Pro.

13. RickJansen

RickJansen Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.552
    Trofeepunten:
    478
    Interessant. Ben diamond en voor mijn komende stay bij Hilton Doha kreeg ik 3 dagen vooraf netjes een mailtje dat ik geupgrade was van een normale king naar een deluxe king. Kon ik ook voor inchecken. Niet gedaan. Vanochtend keek ik en toen zag ik dat ik gratis was geupgrade naar een seaview suite.

ErwinLansing en Ruut vinden dit leuk.
  14. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Ok thanks. wel bijzonder. Ik heb nu alles gedaan wat ik nog en ga het snel eens proberen. Alleen nu even geen Hilton op de reservering staan :D

15. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.992
    Trofeepunten:
    273
    Nou na 2 keer alles eraf en veel gewist en opnieuw geïnstalleerd werkt het weer naar behoren. Vorige week kon ik inchecken bij Hilton London Metropole.
    Heb hier vaker verbleven, maar het blijft een apart hotel.
    Ik was wat eerder dan ik aangegeven had in de app. Geen bevestiging van mijn diamond status, maar goed. Ik kreeg een heel mooi aanbod voor een suite. Was maar 200 pond per nacht extra :eek: Ja dag! Dus ik gaf aan dat ik dan vast wel een mooie upgrade kreeg als diamond. Natuurlijk meneer. Maar dan moet u wel 2 uur wachten. :mad: Nee want ik wil wat calls doen. En is mijn gereserveerde kamer dan beschikbaar? Nou meneer, het is uw geluksdag! U heeft echt veel geluk. Want die kamer is beschikbaar! :cool:
    Maar ik ga u upgraden naar een executive kamer, maar dan moet u een uur wachten. Toen was mijn geduld een beetje op. Wat is het nu? Is mijn kamer nu wel of niet beschikbaar? Nee helaas, en het is heel druk. :mad::mad:
    Toen vroeg ik om een manager, want ik was wel klaar met deze clown. En toen ging hij toch nog eens zoeken en toen vond hij een kamer. Blijkbaar hebben ze hier nog steeds oude, niet gerenoveerde kamers in een deel waar een weg langs loopt en een heel groot lichtgevend billboard naast staat. Maar goed, gordijnen dicht en het is prima.
    Maar wees gewoon eerlijk en probeer me niet een betaalde upgrade aan te smeren. 250 pond voor een queen kamer vond ik al genoeg.
    Het was overigens 14:30. Dit vind ik geen gekke tijd om in te checken en zo'n groot hotel moet beter kunnen, maar goed.
    Dus had mijn kamer en vroeg of ik dan de executive lounge in kon. Dat kon niet met dit kamertype volgens hem. o_O
    Maar hij ging mijn dag goedmaken, want hij gaf een voucher voor 1 gratis drankje uit de bar. Ik kon mijn lachen niet inhouden. En toen maakte hij snel van een 1 een 2.
    Toen ik eindelijk alles had gaf hij mij zijn kaartje met zijn naam en verzoek tot een review. Ik heb hem 2 keer gevraagd of hij dat zeker wist of hij dat echt wilde.... Hij gaat hem krijgen ook. Met naam en toenaam. Hij vroeg erom. :D

Heb hier vaker dit soort dingen mee gemaakt. Was weer de laatste keer voorlopig.

RobertFB, ErwinLansing en Ruut vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina