Hotwire

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Sanne von Kriegenbergh, 12 jan 2019.

  1. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    iemand ervaring met boeken van hotels via hotwire?
     
  2. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Ik krijg vooral heeeeeeeeel veel mail van ze...
     
    Ambtenaruh vindt dit leuk.
  3. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Zelf niet maar wel bekenden van mij. Dat is tot nu toe altijd goed gegaan. Je kunt leuke deals krijgen vis de Hot Rate optie. Dan weet je niet welk hotel je boekt en hoor je dat pas later. Vaak goedkoper dan als je een hotel boekt dat al bekend is. Ken iemand die kreeg een luxe suite via hotwire dus het zijn niet alleen maar slechte kamers die worden verkocht. Het was wel Ramada 3*. Naar wat ik heb begrepen kies je een wijk uit en een klasse en dan hoor je op een gegeven moment de naam en locatie van hotel.

    Hotwire heeft ook andere deals waarbij je al weet welk hotel je boekt maar wat ik zo snel zag is dat niet perse goedkoper dan Booking.
     
    Sanne von Kriegenbergh vindt dit leuk.
  4. Sanne von Kriegenbergh

    Sanne von Kriegenbergh Silver Member

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    448
    Thanks! Ben op zoek naar accomodatie in Miami en omdat ik niet zo veel zin heb om 150euro+ uit te geven aan een hotel ga ik denk voor zo'n hotrate :) Zolang ik als wijk Miami Beach uitkies dan zal het vast wel goed komen!
     
  5. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    28
    Let wel op de hotels die eronder vallen. Ik ga nog naar Londen eind deze maand, drie hotels van rond €120/nacht en één €60/nacht. Met een hotrate van €130 naar €52 ben ik bang die laatste te krijgen..
     
  6. Nordic75

    Nordic75 Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    43
    Je kunt middels de omschrijving redelijk achterhalen welk hotel je krijgt. Even Googlen op Hotwire hotel description.
    Heb destijds NY hotel geboekt, vlakbij Central Park. Keurig hotel, via Hotwire was het een paar dollar goedkoper dan rechtstreeks bij het hotel boeken bleek acheraf.
     
  7. FlyRemco

    FlyRemco Blue Tier

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    77
    Trofeepunten:
    28
    Ik vond net https://www.biddinghelper.com/hotels/index (Hotelwire Easy View), die kijkt aan de hand van de specificaties welk hotel het waarschijnlijk is en wat de normale prijzen zijn. Makkelijker vergelijken!
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  8. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Wij hebben ondertussen aardig wat hotels via Hotwire geboekt en is eigenlijk altijd zeer goed bevallen. Ik zou zeggen probeer eens of het je bevalt. Nog niet weten welk hotel je boekt en dat pas zien als je betaald hebt heeft ook wel iets. Een beetje avontuurlijker ;). De beste deal hebben wij geboekt in Hawaii. Een hotel van ruim 200 euro per nacht kunnen boeken voor iets minder dan 120 euro per nacht via Hotwire. Wat FlyRemco aangeeft is helemaal makkelijk vergelijken. Het enige nadeel is dat je geen punten spaart bij ketens maar goed, je bent wel een stuk goedkoper uit.
     
  9. EVO

    EVO Newbie

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Geen idee wanneer je naar Miami gaat maar ze hebben bij secret escapes het Red South Beach Hotel in Miami Beach on sale. De prijzen variëren tussen de 76-193 euro afhankelijk van de datum. De aanbieding is nog 14 uur geldig.
     
  10. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Je kan deze ook gebruiken om te achterhalen om welk hotel het gaat:https://www.betterbidding.com
    In het verleden zelf veelvuldig bieden via Priceline gebruikt, spannende bezigheid, wel altijd geboden op 4-5 sterren, Beide hebben de neiging hotels hoger te waarderen als ze werkelijk zijn. Succes Sanne
     

Deel Deze Pagina