Flightmap of airport aandenken

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Dutchie, 16 jun 2016.

  1. Dutchie

    Dutchie Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Aangezien ik net als de meesten hier vaak in het vliegtuig zit en er gek op ben, post ik mijn vlucht op flightdiary (er zijn ook andere tools). Nu lijkt het me vetter om een echte kaart te hebben met punaises, maar zijn die extreem duur online en niet zo groot. Verder wil ik zoveel mogelijk airports bezoeken en zoek ik ook nog een manier hoe ik dit gaaf kan bijhouden en bewaren (kaartjes of een soort nummerplaatjes met de iata codes erop). Iemand enige ervaring of ideeen? Groeten uit Dubai, mijn maag knort alweer ;)
     
    high_class vindt dit leuk.
  2. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    Leuk idee, ik heb zelf een ingelijste (zonder glas) Amero-centristische vintage kaart, waar ik spelden van de flying tiger in steek. Verder gebruik(te) ik Flying APP, waar leuke dingen gedaan worden de informatie van je vluchten, behalve routes, het bijhouden van aantal min vertraging of hoeveel km naar de maan je zou zijn.

    Verder hoop ik dat je een grote bank hebt:

    http://airportag.com

    *bonus: geinige paspoort hoesjes Screen Shot 2016-06-16 at 18.14.10.png
     
    Dutchie vindt dit leuk.
  3. Dutchie

    Dutchie Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Wat een heerlijke website. Al ontbreken er nog wel wat luchthavens, maar dat kan je vast customizen. Zal eens nadenken over die magneten, die lijken nog wel te verzamelen naast kussenhoezen :)
     

Deel Deze Pagina