Extra dessert in business class

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door vlieg8877, 8 okt 2024 om 19:50.

  1. vlieg8877

    vlieg8877 Newbie

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    18
    Weet iemand wat de regels zijn m.b.t. het krijgen van een tweede dessert in business class?
    Afgelopen maand business class naar Bangkok. Als dessert kaas of bavarois. Ik koos kaas. De reizigers om mij heen wilden liever slapen en namen niets. Later vroeg ik aan de stewardess of ik ook het andere dessert mocht hebben. Dat was niet mogelijk aangezien ze ook nog collega's in de cockpit had die graag iets wilde hebben.
    Bij andere maatschappijen is zoiets wel mogelijk als er eten overblijft. Wat zijn de officiële regels bij KLM? Ik zou verwachten dat business class maaltijden voor de reizigers zijn en crewmaaltijden voor de crew.
     
  2. RuudHier

    RuudHier Blue Tier

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    28
    Heb wel vaker beide gekregen maar altijd wel direct gevraagd. Wellicht was het al op toen jij het vroeg?
     
  3. MCA90

    MCA90 Newbie

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    18
    Trofeepunten:
    3
    Ik krijg het soms zelfs beide aangeboden als ik een beetje twijfel welk dessert ik wil kiezen.
    Ligt er denk ik heel erg aan hoeveel ze van alles hebben, en of iemand in een goed humeur is of niet haha.
     

Deel Deze Pagina