Ervaringen met back-to-back HAM

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door dutchskies, 13 dec 2019.

  1. dutchskies

    dutchskies Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    167
    Trofeepunten:
    43
    Ik ben op dit moment bezig met een XP run en die zal eindigen in Hamburg. Nu zijn er meerdere manieren om terug te komen in Nederland maar mijn voorkeur gaat uit naar een award ticket terug naar AMS. Wie heeft er ervaring met arrivals op HAM? Blijf je na aankomst op airside? Is een arrival op kl1783 en return met kl1784 uitvoerbaar?
     
  2. boeing767

    boeing767 Blue Tier

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    165
    Trofeepunten:
    33
    Ja, is uitvoerbaar! Je komt airside aan kunt meteen terug naar de gate lopen.
     
    dutchskies vindt dit leuk.
  3. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Kunt idd direct weer in de rij aansluiten
     
  4. Thanh

    Thanh Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    28
    Geldt dat ook voor

    AF1710 - 14:35 aankomst (vertrek 13:00 CDG)
    KL1782 - 14:50 vertrektijd
     
  5. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Nee, want je weet niet of je AF vlucht op tijd is. Direct turn kan alleen als je met hetzelfde toestel heen en weer terug gaat.
     
  6. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    En als je snel ben kan je nog even naar de airport lounge voor een worst, kartoffelsalat en een Duits biertje...;)
     
    DirkOnTour vindt dit leuk.
  7. FlyingDutch

    FlyingDutch Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Hamburg kan qua lopen een flink vliegveld zijn. Aan de ene kant heb je de A40 gate en helemaal aan de andere kant C4. Ik denk dat dit stuk zeker 15-20 min lopen is als je doorloopt
     
  8. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    ik zou idd het risico niet nemen indien je AF1710 en vervolgens KL1782 wil nemen. in het geval van vertragingen etc.

    verder is HAM-AMS volgens mij in de promo awards. Vanaf 6000punten.
     
  9. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    En zeker bij overstaptijden van 15 minuten is dat eigenlijk bij voorbaat kansloos, want ook al is de inkomende vlucht op tijd, als men de gate 10 minuten voor vertrek sluit bij de uitgaande vlucht heb je dus zelfs als je op tijd bent maar 5 minuten en het zal nooit bij dezelfde gate zijn als je bent uitgestapt.
    Je kan een dergelijke verbinding ook niet boeken in één ticket omdat dit de minimale connectietijd niet haalt, dus als je het niet haalt zijn de kosten voor jezelf.
     
  10. dutchskies

    dutchskies Blue Tier

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    167
    Trofeepunten:
    43
    Mobiel was 'ie ook te boeken voor 5300 mijl + €7 extra, als je je mijlen liever behoud voor andere zaken. Overstap zonder problemen gelukt, inbound had uur vertraging, maar gelukkig werden we nog steeds aan de gate afgehandeld. Daar is het inderdaad een kwestie van hoekje om lopen en weer in de rij aansluiten.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2019

Deel Deze Pagina