Het viel me op dat de comfortstoelen binnen Europa goedkoper zijn dan ik gewend was. Met mij FB Silver zou ik voor PRG nog maar €6,- (€8,- vol tatief) betalen en voor OSL €10,50 (€14,- vol tarief). Ik ben toen wat verder gaan zoeken en vond voor HEL ook comfort stoelen voor €14,- waar ik vorig jaar nog €20,- ex korting voor had betaald. Weet iemand of dit tijdelijk is of een permanente prijsverlaging?
Viel mij ook al op inderdaad. Vorige week al, naar Helsinki en terug vanuit Stockholm bij het inchecken gratis. Voor begin maart nu de optie voor € 6,- naar ARN
Zou het systeem veranderen net zoals bij Delta? Dat plat 72 uur van tevoren mag selecteren, gold 48 uur en silver 24 uur? Zou een goede waardering zijn voor de frequent flyers =)
DL vluchten niet meer per se. Veel PLATs zijn pissed en KLM zegt dat ze naar de mogelijkheden kijken.
wat mij betreft mag klm eerst kijken naar de mogelijkheden wat betreft air france. Als plat krijg je daar geen flikker meer dan een zure steward of stewardess. nul extra aandacht, geen betere stoelen