Cayenne ben ik op zich wel benieuwd naar. Misschien combineren met het zien van een ruimtelancering van de ESA (die doen ze vanuit Frans-Guyana). Ben wel benieuwd hoe het "aanvoelt" om daar te zijn, in Zuid-Amerika maar wel nog in Frankrijk en in de EU (hoewel niet in Schengen geloof ik).
Dus vandaar.

Besteding aan je ouders lijkt me geweldig goeie besteding! Wist niet eens dat dat kon, voor iemand anders een upgrade kopen met miles!
Ik was dit weekend in Den Bosch, paar restaurants, café's, dus dacht laat ik nog maar eens proberen na jouw post, maar werkelijk helemaal nergens werd hij geaccepteerd. In de VS is hij maar één keer geweigerd, in een klein restaurant in Lihue, dus in de VS gebruik ik hem wel vaak. In andere plekken in Zuid-Amerika en Azië wordt hij ook meestal niet geweigerd, het is echt puur Europa.
Probleem is denk ik dat de commissie hier vrij laag is voor Visa/MC, Amex steekt daar in schril contrast tegen af. Maar met die commissies van <1% wordt het lastig om een puntenprogramma in leven te houden... Vraag me af of ze wel bestaansrecht hebben in de toekomst in Europa straks.
Klik om te vergroten...